Graviditetstest fra FAKAT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

Er der nogen der har prøvet faktaá graviditets tester??

Jeg har købt to, og jeg har testet EKSTREM MEGET SVAGT POSITIVT, inden for 20 minutter, der står at efter 30 minutter, så skal man ikke regne med resultatet.

Men er der nogen af jer med testerne fra fakat af, der har testet MEGET SVAGT POSITIVT ?

hAR I GO ERFARRING MED DEM?

Jeg er gået 6 dage over tid nu nemlig, så jeg er ikke helt sikker på testen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Leyla94

Anonym skriver:

Jeg har købt to, og jeg har testet EKSTREM MEGET SVAGT POSITIVT, inden for 20 minutter, der står at efter 30 minutter, så skal man ikke regne med resultatet.

Men er der nogen af jer med testerne fra fakat af, der har testet MEGET SVAGT POSITIVT ?

Lyder underligt
Det plejer at være inden for 5 min, det resultat du får, og ikke inden for 20 min.
Men har godt nok aldrig prøvet en fakta test. Underligt, jeg er i tvivl. Du må evt prøve med en anden? clearblue den skal nok fortælle dig sandheden  
 for at du er gravid, hvis det self er ønskebarn

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Leyla94 skriver:

Lyder underligt
Det plejer at være inden for 5 min, det resultat du får, og ikke inden for 20 min.
Men har godt nok aldrig prøvet en fakta test. Underligt, jeg er i tvivl. Du må evt prøve med en anden? clearblue den skal nok fortælle dig sandheden  
 for at du er gravid, hvis det self er ønskebarn

Det er ønskebarn nummer 3

Jeg tror desværre ikke den er der så vi må på den igen

Anmeld

6. februar 2013

channie-g

Anonym skriver:

jeg har brugt dem fra fakta både denne gang og sidste gang jeg var gravid og sidste gang fik jeg kun en meget svag streg, og har nu en søn på 17 mdr :-) denne gang kunne jeg tydlig se stegen og er 10 uger henne nu ca..

en streg er en streg men tag og prøv en andet mærke bare for at være sikker...  finger for den er der og et lille forsigtig tillykke her fra

Anmeld

6. februar 2013

Leyla94

Anonym skriver:

Det er ønskebarn nummer 3

Jeg tror desværre ikke den er der så vi må på den igen

Dejligt, håber det ihvertfald lykkedes for jer  
Men jeg vil anbefale dig en clearblue test istedet for fakta test, har selv engang arbejdet i en fakta og jeg fik aldrig solgt nogen G tester, det kan være de andre ansatte gjorde eller at der er andre mennesker som har købt fra fakta også. Men jeg synes bare det lyder underligt med svar inden for 20 min  det burde jo være inden for 5 min, det også det som står på de fleste teste synes jeg..

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

jeg har brugt dem fra fakta både denne gang og sidste gang jeg var gravid og sidste gang fik jeg kun en meget svag streg, og har nu en søn på 17 mdr :-) denne gang kunne jeg tydlig se stegen og er 10 uger henne nu ca..

en streg er en streg men tag og prøv en andet mærke bare for at være sikker...  finger for den er der og et lille forsigtig tillykke her fra

jeg prøver og købe en anden så

for den er MEGET SVAG

Anmeld

6. februar 2013

Leyla94

channie-g skriver:

Fedt, tillykke med det da..Selvom det er lidt forsent og sige

Stod der også svar inden for 20 min på din test? på det der papir man læser på ''ved ikke hvad det hedder''

Anmeld

6. februar 2013

channie-g

Leyla94 skriver:

Fedt, tillykke med det da..Selvom det er lidt forsent og sige

Stod der også svar inden for 20 min på din test? på det der papir man læser på ''ved ikke hvad det hedder''

tak, nej da det da aldrig for sent hehe.. der står at testen er ugyldig efter 30 min... min første test blev aldrig til mere en svage streger, tog mange fordi jeg var i tvivl, nok omkring 6 pakker eller sådan noget og da jeg så kom til lægen bekraftede de det :-)

Anmeld

6. februar 2013

pernie89

Jeg brugte Faktas teste og testede bragende positiv 1 dag før forventet mens.

Anmeld

6. februar 2013

Leyla94

channie-g skriver:

tak, nej da det da aldrig for sent hehe.. der står at testen er ugyldig efter 30 min... min første test blev aldrig til mere en svage streger, tog mange fordi jeg var i tvivl, nok omkring 6 pakker eller sådan noget og da jeg så kom til lægen bekraftede de det :-)

Puhaa det var en masse du tog  men så er det da et godt kvalitet, jeg kunne aldrig finde ud af om de var gode eller dårlige teste. For jeg fik aldrig solgt nogen dengang jeg arbejdede i Fakta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.