Melder mig forsigtig ind her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Jubii så skete det, efter en spontan abort for 3 mdr siden, stod jeg igår med to streger...

Er simpelhen så glad men også bekymret...

Jeg kommer frem når vi har offentlig gjort vores gravidtet til familie og venner

WAW JEG ER GRAVID

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Anonym skriver:

Jubii så skete det, efter en spontan abort for 3 mdr siden, stod jeg igår med to streger...

Jeg kommer frem når vi har offentlig gjort vores gravidtet til familie og venner

WAW JEG ER GRAVID

KÆMPE STORT TILLYKKE!

Hvor er det fantastisk! Er sikker på at du får lov til at få hele graviditeten med denne gang! Jeg krydser fingre!

Jeg har også selv netop lavet et par positive tests - en i mandags og en i dag... ja jeg skulle jo lige være helt sikker ikk?

Glæder mig til at følges med dig!

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

hemmeliglidtendnu skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE!

Hvor er det fantastisk! Er sikker på at du får lov til at få hele graviditeten med denne gang! Jeg krydser fingre!

Jeg har også selv netop lavet et par positive tests - en i mandags og en i dag... ja jeg skulle jo lige være helt sikker ikk?

Glæder mig til at følges med dig!

IHHHH tillykke til dig også

Ej hvor det blir spændende

tror også det kommer til gå godt, sys allerede nu det hele mærkes "anderledes" end sidste gang, meget svært og fortælle hvordan, men jah

Anmeld

6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Anonym skriver:

IHHHH tillykke til dig også

Ej hvor det blir spændende

tror også det kommer til gå godt, sys allerede nu det hele mærkes "anderledes" end sidste gang, meget svært og fortælle hvordan, men jah

fantastisk! Det er godt at høre - tror altså, at man skal stole rigtig meget på sin mavefornemmelse! Vågnede i mandags og tænkte "Jeg er gravid - jeg tar sgu en test" - og den var positiv

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

fantastisk! Det er godt at høre - tror altså, at man skal stole rigtig meget på sin mavefornemmelse! Vågnede i mandags og tænkte "Jeg er gravid - jeg tar sgu en test" - og den var positiv

Det tror jeg også...

Jeg vil gerne tilstå jeg troede ikk jeg var gravid, men kæresten blev ved med at sige, skat stol nu på mig.. Og jooh han havde skam ret

Tænker om vi skal lave en facebook gruppe???

Anmeld

6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Anonym skriver:

Det tror jeg også...

Jeg vil gerne tilstå jeg troede ikk jeg var gravid, men kæresten blev ved med at sige, skat stol nu på mig.. Og jooh han havde skam ret

Tænker om vi skal lave en facebook gruppe???

Det lyder som en fin ide....

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Det lyder som en fin ide....

Kan prøve at lave en, hvis jeg kan finde ud af det

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

WAW JEG ER GRAVID

Mange gange tillykke og velkommen .. Vi venter også på der går lidt mere tid før vi springer ud .. Både herinde og til omgangskredsen

Men lykkelige er vi

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Mange gange tillykke og velkommen .. Vi venter også på der går lidt mere tid før vi springer ud .. Både herinde og til omgangskredsen

Men lykkelige er vi

Ihh tillykke til jer også

Det er sååh fantastisk kan slet ikk forstå det

Anmeld

6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Anonym skriver:

Ihh tillykke til jer også

Det er sååh fantastisk kan slet ikk forstå det

Det er altså skønt med et sted som her hvor man kan gakke helt ud med alle sine hormoner og hvinende "det er så vildt", og stadig være anonym

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.