Så tør jeg vist springe ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Nemesis

som gravid. Var til lægen idag som synes jeg var MEGET gravid og derfor sendte mig til scanning. Så nu har jeg set  og hørt hjertet slå og set at spunken rent fysisk er der.

Selvom gyn. var enig i at jeg meget gravid er der (heldigvis) kun en og endda ikke så stor, for hun satte mig 3 dage tilbage.
Jeg er åbenbart en af de heldige der bare bliver giga!

Skal scannes igen d. 1 juli og der er jo allerede om 14 dage..og så kommer nf jo ikke længe derefter.

Sisse 8+6 ifgl scanning (9+2 ifgl sidste mens første dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

MaleneGærup

ladydan1 skriver:

som gravid. Var til lægen idag som synes jeg var MEGET gravid og derfor sendte mig til scanning. Så nu har jeg set  og hørt hjertet slå og set at spunken rent fysisk er der.

Selvom gyn. var enig i at jeg meget gravid er der (heldigvis) kun en og endda ikke så stor, for hun satte mig 3 dage tilbage.
Jeg er åbenbart en af de heldige der bare bliver giga!

Skal scannes igen d. 1 juli og der er jo allerede om 14 dage..og så kommer nf jo ikke længe derefter.

Sisse 8+6 ifgl scanning (9+2 ifgl sidste mens første dag)

Tillykke. Jeg blev scannet i uge 10 og det var den mest fantastiske oplevelse, for vi kunne se at alt var udviklet som det skulle og den lille bebs bevægede sig og suttede på tommeltot. Så glæd dig til næste gang du skal scannes, det er helt fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.