Hmm, det passer jo ikke, hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

MHB

Kan du ikke spørge lægen om du kan få en terminsskanning så de kan fastslå hvor langt du er... Vil lægen ikke henvise dig ville jeg nok selv betale for en skanning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

helle85

Anonym skriver:

Altså skal jeg selv og købe en eller sige det til lægen og få en?

jeg ville nok snakke med lægen, hvis du alligevel skal der hen idag, og så se om hun vil henvise dig til scanning, og ellers kan du jo selv betale for en/eller vente, hvis hun ikke syntes du skal scannes

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Kan du ikke spørge lægen om du kan få en terminsskanning så de kan fastslå hvor langt du er... Vil lægen ikke henvise dig ville jeg nok selv betale for en skanning!

Okay det vil jeg prøv

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

jeg ville nok snakke med lægen, hvis du alligevel skal der hen idag, og så se om hun vil henvise dig til scanning, og ellers kan du jo selv betale for en/eller vente, hvis hun ikke syntes du skal scannes

Okay tak for svar føler vikerligt noget bevæger sig rundt i min mave og det er jo underligt når jeg kun er 6+5

Anmeld

6. februar 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg skal til lægen imorgen i forvejen, så har mulighed for at sige det der.

håber du kommer med en update og smidder et link så vi kan følge med

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det skal jeg nok

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg skulle bestille en ny tid, så kommer med en Update når jeg har været til lægen mandag.

Anmeld

6. februar 2013

Kay

ok 

Anmeld

6. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Da jeg havde min mens sidst, blødte jeg MEGET lidt i få dage, derfor har mig og lægen regnet ud fra den dag jeg begyndte at "bløde" og inden da havde jeg ikke haft mens i 2 mdr.

Det vil sige jeg er 6+4 idag, men har ekstremt ondt i maven, føler som om der er noget der bevæger sig rundt derinde som det også gjorde i min sidste graviditet?

Kan jeg virkeligt godt være længere henne?
Og skal jeg tage den med lægen eller vente til den forventede NF scanning?

Følger lige med..

Jeg er 6+2 idag og igår havde jeg enormt ondt i maven - Men ikke ligesom mens smerter og der er heller ingen blod. 

Jeg har været til en scanning, hvor jeg fik af vide jeg er 6+2.

Det er mit andet barn, og da jeg ventede den første havde jeg ikke disse smerter.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Følger lige med..

Jeg er 6+2 idag og igår havde jeg enormt ondt i maven - Men ikke ligesom mens smerter og der er heller ingen blod. 

Jeg har været til en scanning, hvor jeg fik af vide jeg er 6+2.

Det er mit andet barn, og da jeg ventede den første havde jeg ikke disse smerter.

Jeg har lidt ondt i maven , men ikke så meget igen.
Men føler noget rumstere og maser på hvis man kan sige det sådan, havde det først sådan i min første graviditet omkring uge 15-17.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.