hvordan kan jeg hjælpe hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Sujan

Er møg hårdt. Min datter er startet i DP efter nytår. Og gik bare super godt. Hun var glad hele dagen og ville gerne afleveres. Så blev hun syg og havde hende hjemme i en uge. Nu vil hun ikke i DP. Skriger når jeg aflevere. Ignorere dagplejemoren oghvis hun vil tage hende op protestere hun.
Herhjemme er hun heller ikke rigtig sig selv. Vågner flere gange om natten og hun har ellers sovet igennem fra hun var 3 mdr.
Aner ikke hvad jeg skal gøre. det bliver bare værre og værre og det er bestemt ikke sjovt at aflevere hende når man ved at hun og dagplejemoren får en dårlig dag

Savner min glade pige og er meget fustreret.Nogle der har et godt råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Janni.

Uden at vide det præcis, så vil jeg (hvis du har mulighed for det), starte indkøringen på ny.

Anmeld

5. februar 2013

Moar2011

jeg vil sige det samme, starte forfra med at køre hende ind, hvis du har mulighed for det..

jeg vil umildbart ikke tro det kan gøres på andre måde, for at i begge får det godt.

Anmeld

5. februar 2013

Sujan

Janni. skriver:

Uden at vide det præcis, så vil jeg (hvis du har mulighed for det), starte indkøringen på ny.

Tak for råd. Vil snakke med DP om det kunne være en god mulighed

Anmeld

5. februar 2013

Sujan

Storms-Mor skriver:

jeg vil sige det samme, starte forfra med at køre hende ind, hvis du har mulighed for det..

jeg vil umildbart ikke tro det kan gøres på andre måde, for at i begge får det godt.

Tak for råd, vil prøve at snakke med DP om det og høre om det kunne være en løsning

Anmeld

5. februar 2013

LBK

Sujan skriver:

Er møg hårdt. Min datter er startet i DP efter nytår. Og gik bare super godt. Hun var glad hele dagen og ville gerne afleveres. Så blev hun syg og havde hende hjemme i en uge. Nu vil hun ikke i DP. Skriger når jeg aflevere. Ignorere dagplejemoren oghvis hun vil tage hende op protestere hun.
Herhjemme er hun heller ikke rigtig sig selv. Vågner flere gange om natten og hun har ellers sovet igennem fra hun var 3 mdr.
Aner ikke hvad jeg skal gøre. det bliver bare værre og værre og det er bestemt ikke sjovt at aflevere hende når man ved at hun og dagplejemoren får en dårlig dag

Savner min glade pige og er meget fustreret.Nogle der har et godt råd???

Er du sikker på hun er rigtig rask..

Min datter var syg i en uge for 14 dage siden..  efter endt penicillin kur var hun stadig ikke sig selv... det viste sig at der stadig sad en del på ørene, og hun er efter nu 14 dage først ved at blive sig selv...

Anmeld

5. februar 2013

Sujan

LBK skriver:

Er du sikker på hun er rigtig rask..

Min datter var syg i en uge for 14 dage siden..  efter endt penicillin kur var hun stadig ikke sig selv... det viste sig at der stadig sad en del på ørene, og hun er efter nu 14 dage først ved at blive sig selv...

Nej hun er stadig meget snottet. Var ved læge i går og de kunne ikke se noget.. har fået en tid i morgen ved ørelæge. Håber næsten de finder noget for så er der en god forklaring. Har været ca. 3 uger siden hun blev syg.

Anmeld

5. februar 2013

Janni.

Sujan skriver:

Tak for råd. Vil snakke med DP om det kunne være en god mulighed

Og rigtig god bedring til hende.

Anmeld

5. februar 2013

Sujan

Janni. skriver:

Og rigtig god bedring til hende.

Tak.. synes sgu det er hårdt

Anmeld

5. februar 2013

Janni.

Sujan skriver:

Tak.. synes sgu det er hårdt

Det kan jeg sørme godt forstå. Håber det snart vender for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.