NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

3rollinger

Hejsa

Saa har jeg set bebsen igen idag. Det var saa dejligt, og jeg laa bare med et stort smil under hele seancen.

Alt saa normalt ud. Den havde baade de ben og arme den skulle have. Hernede faar man ikke noget tal som i DK, men jeg fik taget en blodproeve og den 14. har jeg saa tid til at de skal vurdere risikoen. Men jeg er nu ret sikker paa at der ikke er noget at komme efter.

Og jeg havde taget mit nye fine outfit paa fra Noa Noa som jeg koebte sidst jeg var i DK. Da min boern saa mig sagde begge "Hvor er du fin, mor" (de er saaaaa soede) og da min mand saa mig sagde han "Har du taget pyjamasen paa". Han forstaar lige at hoejne ens selvtillid

Naa, nu vil jeg taenke paa at tage hjem fra arbejde og gaa i poolen idag med ungerne. Det er skisme saa varmt at det ikke er til at holde ud. Mit vaekkeur/radio lyder klokken 6 og det foerste de sagde imorges var "i centrum af Madrid er der 25 grader...klokken 6 om morgenen!!!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Stumpen

Jeg ville gå til med sådan en varme og så kl 6 om morgenen!!!!!

Dejligt at bebsen har det godt og at alt er som det skal være.. Hvordan er det nu med scanninger i Spanien, du er oftere afsted ikk??

Hmmmmmm.....altså mænd.....  Men jeg er sikker å at du er super smart, som dine børn også pointerede...

Har du det fortsat godt nok??

Anmeld

18. juni 2009

Munder

Hvor dejligt at se den lille

Vi må da se nogle billeder af dig i det fine nye tøj!!!

Anmeld

18. juni 2009

st

Hej st.

Åhh det må være dejligt at have set babyen. Jeg kan huske den ro det gav dengang med Mads.

Hvor er dine unger søde sådan at kommentere på hvor fin du er. Khike derimod, han skal da vist lige passe på hvad han siger.

Kom der ikke billeder ud af det?

Synes også at kunne huske noget ed du får tilbudt flerer scanninger i Sp.?
Hvornår er den næste?

st

Anmeld

19. juni 2009

3rollinger

Hej piger

Jo, jeg har en del flere scanninger end I vist faar derhjemme. Men det er ikke pga af Spanien, men derimod fordi jeg gaar til privatlaege. Saa jeg bliver scannet ca en gang om maaneden. Men dem der gaar til alm laege bilver vist scannet 3-4 gange i loebet af graviditeten, saa det ligner med de danske forhold.

Jeg fik en hel del billeder med hjem igaar. Men de er ikke taget for moderens skyld kan man se, men derimod for den laege som nu skulle se om alt var okay.   Saa der er ikke rigtig noget godt billede blandt. Jeg kan dog lige scanne de bedste ind paa mandag.

st jeg ved ikke om du har set at jeg har sat et mavebillede ind. Det efterspurgte du jo en dag.

Khike var med igaar til scanning og det var ogsaa dejligt. Det blev lidt mere en realitet for ham naar han kunne se den ligge og spraelle derinde.

Dorthe, jeg ser om jeg kan tage billede naeste gang det skal paa igen

Knus

Anmeld

19. juni 2009

Munder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.