Andre med lavt SF mål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Musse21

Har været ved læge i denne uge og skal igen i næste uge fordi mit SF mål lagde lige i underkanten af hvad det skulle..

Andre med samme erfaring?

Skal lige siges at jeg er i uge 25 med et SF mål på 20. Har endnu ikke taget på i vægt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Hullabullabulla

Musse21 skriver:

Har været ved læge i denne uge og skal igen i næste uge fordi mit SF mål lagde lige i underkanten af hvad det skulle..

Skal lige siges at jeg er i uge 25 med et SF mål på 20. Har endnu ikke taget på i vægt..

Ja det var godt nok ikke så højt - mit var på 22 i 22. uge..

Mon ikke du skulle få lægen til at henvise dig til en scanning så i lige kan få tjekket at bebs vokser som den skal ?

Anmeld

5. februar 2013

Misscbn

Musse21 skriver:

Jep min maven voksede ik rigtig de sidste 2 mdr pga manglende fostervand

i uge 40 var mit mål vidst ca. 30 cm, hvor den burde være 40 cm

Anmeld

5. februar 2013

Musse21

Britt88 skriver:

Ja det var godt nok ikke så højt - mit var på 22 i 22. uge..

Mon ikke du skulle få lægen til at henvise dig til en scanning så i lige kan få tjekket at bebs vokser som den skal ?

Tror også det er det min læge ville vis det er det samme i næste uge

Anmeld

5. februar 2013

Musse21

blankholm skriver:

Jep min maven voksede ik rigtig de sidste 2 mdr pga manglende fostervand

i uge 40 var mit mål vidst ca. 30 cm, hvor den burde være 40 cm

Hvor meget vejede dit barn så da du fødte?

Anmeld

6. februar 2013

Misscbn

Musse21 skriver:

Hvor meget vejede dit barn så da du fødte?

Han vejede 3074 gram og fødte 40+4

han var 19% under gennemsnittet sagde lægerne men jeg havde næsten  heller ingen fostervand de sidste 2 mdr af graviditeten.

Men det var pga jeg havde det psykisk dårligt at det gik sådan mener jeg selv, ved ik om det var blevet sådan hvis det ik var pga allt de svigt jeg oplevde i graviditeten i form af utroskaber m.m.

Anmeld

6. februar 2013

Musse21

blankholm skriver:

Han vejede 3074 gram og fødte 40+4

han var 19% under gennemsnittet sagde lægerne men jeg havde næsten  heller ingen fostervand de sidste 2 mdr af graviditeten.

Men det var pga jeg havde det psykisk dårligt at det gik sådan mener jeg selv, ved ik om det var blevet sådan hvis det ik var pga allt de svigt jeg oplevde i graviditeten i form af utroskaber m.m.

Er ked af at høre at du har matte igennem en masse træls ting i graviditeten..

Men er også ret sikker på at sådanne ting kan have stor indflydelse på ens graviditet

Anmeld

6. februar 2013

Misscbn

Musse21 skriver:

Er ked af at høre at du har matte igennem en masse træls ting i graviditeten..

Men er også ret sikker på at sådanne ting kan have stor indflydelse på ens graviditet

Det havde de bestemt, er jeg ihvertfald sikker på

Var bare dum nok og blive istedet for at smutte før jeg fødte desværre men heldigvis er jeg kommet ud af den onde cirkel og væk fra ham

Men altså min søn var lille osv da han blev født men idag har han sin egen vægt kurve over gennemsnittet så der er ik noget at frygte hvis bæbsen er lille

Anmeld

6. februar 2013

Musse21

blankholm skriver:

Det havde de bestemt, er jeg ihvertfald sikker på

Var bare dum nok og blive istedet for at smutte før jeg fødte desværre men heldigvis er jeg kommet ud af den onde cirkel og væk fra ham

Men altså min søn var lille osv da han blev født men idag har han sin egen vægt kurve over gennemsnittet så der er ik noget at frygte hvis bæbsen er lille

Ingen i min familie har fået store børn så regnede heller ikke med jeg fik en kæmpe baby..

Blev bare lidt mere nysgerrig okring det da lægen sagde det ikke helt var så stort som han ønskede

Anmeld

6. februar 2013

Misscbn

Musse21 skriver:

Ingen i min familie har fået store børn så regnede heller ikke med jeg fik en kæmpe baby..

Blev bare lidt mere nysgerrig okring det da lægen sagde det ikke helt var så stort som han ønskede

Jaa nemlig

men håber at du evt lige bliver sendt til en vægt scanning så de kan se om det er fordi bæbs er lille eller fordi at du har et godt hulerum derinde hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.