snøft snøft - afsted til dyrehospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Guldet

Hej Girls

Nogen der har oplevet ligende?

Min kat, kom hjem med et sår på hovedet forleden, og idag opdager jeg at den er blevet til en byld og fyldt med betændelse, rensede det, men der kommer også blod og fra et lille hul.

Nu har jeg ringet og fået en tid ved dyrelægen..

åhh min stakkels lille kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

UnderCover37

Mor- til pige skriver:

Hej Girls

Min kat, kom hjem med et sår på hovedet forleden, og idag opdager jeg at den er blevet til en byld og fyldt med betændelse, rensede det, men der kommer også blod og fra et lille hul.

Formenligt er den blevet bidt under en slåskamp - det giver desværre ofte bylder i sårene så det er rigtigt godt I kommer til dyrlæge - får det renset ordentligt og en omgang penicillin - det kan ofte gøre det så den lille mis bliver kampklar igen

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Mor- til pige skriver:

Hej Girls

Øv øv.
Har ikke prøvet det, men tror din kat får det renset godt ved dyrlægen og kommer nok på noget penicillin af en art for at tage betændelsen.

God bedring med den

Anmeld

5. februar 2013

Guldet

UnderCover35 skriver:

Formenligt er den blevet bidt under en slåskamp - det giver desværre ofte bylder i sårene så det er rigtigt godt I kommer til dyrlæge - får det renset ordentligt og en omgang penicillin - det kan ofte gøre det så den lille mis bliver kampklar igen

Ja tror også den har fået et bid lige oven på hovedet .. ! Bare den lille fyr bliver frisk igen..!  Men hvor har jeg dog ondt af den! nu må den holde op med det slåsseri hihi som om ))

Anmeld

5. februar 2013

Guldet

o1Mutte skriver:

Øv øv.
Har ikke prøvet det, men tror din kat får det renset godt ved dyrlægen og kommer nok på noget penicillin af en art for at tage betændelsen.

God bedring med den

Tak .. håber den bliver frisk igen

Anmeld

5. februar 2013

Miss Kat

UnderCover35 skriver:

Til TS: Er katten neutraliseret? Hvis den ikke er, er det nemlig en rigtig god idé at gøre det, eftersom det oftest betyder at katten skærer drastisk ned på slåskampene.

God bedring!

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Mor- til pige skriver:

Tak .. håber den bliver frisk igen

Det tror jeg helt sikkert den gør

Er det en hankat? For hvis det er er det nok en god ide at fjerne hans nosser. Så bliver han tættere på hjemmet, og slås mindre

Anmeld

5. februar 2013

Guldet

Miss Kat skriver:

Til TS: Er katten neutraliseret? Hvis den ikke er, er det nemlig en rigtig god idé at gøre det, eftersom det oftest betyder at katten skærer drastisk ned på slåskampene.

God bedring!

Ja det er den heldigvis Den slås hellere ikke så meget mere, men når der kommer andre katte på dens territorium, så skal den lige vise hvem der bestemmer

Anmeld

5. februar 2013

Guldet

o1Mutte skriver:

Det tror jeg helt sikkert den gør

Er det en hankat? For hvis det er er det nok en god ide at fjerne hans nosser. Så bliver han tættere på hjemmet, og slås mindre

Det er en hankat - og de er skam fjernet .. hihi den slås hellere ikke så meget mere, kun når der kommer katte på dens territorium

Anmeld

5. februar 2013

UnderCover37

Mor- til pige skriver:

Ja tror også den har fået et bid lige oven på hovedet .. ! Bare den lille fyr bliver frisk igen..!  Men hvor har jeg dog ondt af den! nu må den holde op med det slåsseri hihi som om ))

Hehe at holde op med at slås er nok mest ønsketænkning

- ja det kan godt hjælpe (lidt) at neutralisere dem men vores som begge er neutraliserede er nu stadig terriotale og forsvarer deres område mod de andre i området så de slipper ikke helt for sår og skrammer...

God bedring til den lille fyr, han skal nok blive frisk igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.