Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det generer mig enormt meget for tiden.
Har snart spist en pakke Galieve.. det hjælper, men kun kortvarigt.
Hvad har i bedst erfaring med til halsbrand?
God tirsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Det generer mig enormt meget for tiden. Har snart spist en pakke Galieve.. det hjælper, men kun kortvarigt. Hvad har i bedst erfaring med til halsbrand? God tirsdag
Janne T. skriver: Jeg bruger gaviscon! De er GENIALE! De fungerer vist på en anden måde end nogen af de andre præperater, og de virker bare med det samme.
Jeg bruger gaviscon! De er GENIALE! De fungerer vist på en anden måde end nogen af de andre præperater, og de virker bare med det samme.
Virker det længe?
Galieve virker også øjeblikkeligt heldigvis..
Led meget af halsbrand under min graviditet. Det eneste der kunne lindre, var et glas mælk.
Ikke at det kunne fjerne det helt, men det kan lige tage toppen, så man kan få sovet og sådan
Mor010711 skriver: Led meget af halsbrand under min graviditet. Det eneste der kunne lindre, var et glas mælk. Ikke at det kunne fjerne det helt, men det kan lige tage toppen, så man kan få sovet og sådan
Ja det dur også kortvarigt for mig med mælk
Spiser også rigtig mange isterninger, det er helt åndsvagt, men det hjælper også.
Åh ja og sodavandsis. Jeg var højgravid om sommeren, så dét var deeeeeejligt!
Mor010711 skriver: Åh ja og sodavandsis. Jeg var højgravid om sommeren, så dét var deeeeeejligt!
Oh yes, det kunne jeg godt forestille mig var godt
Alminox tyggetabletter hjalp her
BALANCID. Håndkøb på apoteket
Gigl skriver: Virker det længe? Galieve virker også øjeblikkeligt heldigvis..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128