blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

AnnaMary

hej alle

skal lige hører om der er nogle der ved hvornår en blodprøve kan vise noget ? ... Har været inde og kigge, jeg er ikke langt henne hvis den er der, men har været inde og tjekke lidt på nettet ... og der står fra uge 3...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

MariaKyedDK

AnnaMary skriver:

hej alle

skal lige hører om der er nogle der ved hvornår en blodprøve kan vise noget ? ... Har været inde og kigge, jeg er ikke langt henne hvis den er der, men har været inde og tjekke lidt på nettet ... og der står fra uge 3...?

jeg tror ikke lægerne fortager blodprøver FØR du er gået over tid.

Anmeld

5. februar 2013

Benjamins'mor

Ved mig gik der 3 dage før jeg fik svar på en blodprøve, det er som regelt fordi de skal indsendes.

Anmeld

5. februar 2013

AnnaMary

Benjamins'mor skriver:

Ved mig gik der 3 dage før jeg fik svar på en blodprøve, det er som regelt fordi de skal indsendes.

JEg mener hvornår man kan se om man er gravid .... - Hvornår det HCG vises i en blodprøve .... Hvor mange uger skal man være henne ?

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

AnnaMary skriver:

hej alle

lægen tager ikke en blodprøve før du er gået minimum en uge over tid

men det kan ses tidligere i blodet, det er bare spild af recourser at få foretaget en blodprøve da 99% af kvinder kan teste positive på en graviditetstest

Anmeld

5. februar 2013

AnnaMary

FrkZier skriver:

lægen tager ikke en blodprøve før du er gået minimum en uge over tid

men det kan ses tidligere i blodet, det er bare spild af recourser at få foretaget en blodprøve da 99% af kvinder kan teste positive på en graviditetstest

Ja, men jeg er en af dem der går lang tid før det sker ....

Anmeld

5. februar 2013

come2

AnnaMary skriver:

hej alle

Clearblue digital kan man teste positiv på op til 4 dage før mens.

Måske det er en mulighed hvis du først kan teste sent med de andre?

Anmeld

5. februar 2013

AnnaMary

come2 skriver:

Clearblue digital kan man teste positiv på op til 4 dage før mens.

Måske det er en mulighed hvis du først kan teste sent med de andre?

taak

Anmeld

5. februar 2013

Babymomma

AnnaMary skriver:

hej alle

Man kan ikke se hcg i blodet ret lang tid før end man kan teste det med en graviditetstest.. Man kan købe sensitive tests på babyornot.dk der er dog lidt blandede meninger om hvor godt de virker - de har virket fint for mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.