Ka ikke sove om natten pga slimhinderne i næsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.427 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

naomi

Hey ladies

Sagen er den at jeg er ved at blive syndsyg over dårlig søvn om natten. Pga min graviditet er mine slimhinder i næsen så påvirket om natten.Det er som om jeg bliver forkølet om natten - mine slimhinder hæver nærmest op så jeg bliver nødt til at trække vejret kun gennem mumden og det resulterer i at jeg bliver så tør i mund og hals at jg vågner ved at min hals nærmest har snørret sig sammen 

Har i ikke nogle gode råd til at afhjælpe dette? Er godt nok ved at blive skør af usammenhængende og for lidt søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

naomi

jeg opper lige

Anmeld

5. februar 2013

Holbæktrunten

naomi skriver:

Hey ladies

Sagen er den at jeg er ved at blive syndsyg over dårlig søvn om natten. Pga min graviditet er mine slimhinder i næsen så påvirket om natten.Det er som om jeg bliver forkølet om natten - mine slimhinder hæver nærmest op så jeg bliver nødt til at trække vejret kun gennem mumden og det resulterer i at jeg bliver så tør i mund og hals at jg vågner ved at min hals nærmest har snørret sig sammen 

Har i ikke nogle gode råd til at afhjælpe dette? Er godt nok ved at blive skør af usammenhængende og for lidt søvn

Prøv at stable dig op med en masse puder i ryggen - det hjælper lidt her :0)

Anmeld

5. februar 2013

naomi

Holbæktrunten skriver:

Prøv at stable dig op med en masse puder i ryggen - det hjælper lidt her :0)

jae jeg har godt tænkt på det men tænker bare ikke man sover så godt så??

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

naomi skriver:

Det kan du sagtens med nogle gode bløde puder! Og så smør læberne med en god læbepomade inden du går i seng, så de ikke tørrer ud. Evt. hav et glas vand på natbordet, så du lige kan tage en slurk, når du bliver for tør i halsen. Men kender godt problemet, jeg har det samme!

Anmeld

5. februar 2013

FruK

Jeg købte en saltvandsspray til næsen på apoteket. Den virker ikke så godt som en rigtig næsespray, men hjælper dog.

Og så prøvede jeg med sådan nogle strips som man klistrer oven på næsen for at afhjælpe snorken - de gav også lidt luft.

Anmeld

5. februar 2013

LR85

naomi skriver:

Hey ladies

Ved du hvad, det er en periode! 

Og i den periode, så tag næsespray. Det virker, og det vil hjælp dig rigtig meget. Og hvis du tager et sprøjt én gang om dagen, skader det ikke. 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Mine slimhinder i næsen er også gået helt amok! Jeg er sådan lidt snottet hele tiden og nogle aftener lukker den også helt til... Jeg har købt sådan et næsehorn, så jeg kan skylle næsen i saltvand inden jeg skal sove, når det er slemt! Ellers kan man også få en næsespray med saltvand i, så det kan du også overveje

Det hjælper i hvert fald her

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Jeg købte nogle strips til at sætte på næsen, og det hjalp

Det var ikke så kønt, men jeg kunne trække vejret og sov bedre

Anmeld

5. februar 2013

AnthonsMor

naomi skriver:

Jeg har de sidste i hvert fald 5 år sovet med hævet hoved, for sådan sover jeg bedst, og det hjælper mig generelt når jeg er forkølet, for så hoster jeg ikke så meget om natten og min næse stopper ikke så nemt til - så man kan altså sagtens sove fiiiint med hævet hoved

Jeg bruger sådan en sovesofapude under min egen pude, og det er ganske behageligt

Håber du finder en løsning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.