Tilbagevendt trykken i brystet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

LBK

Jeg var indlagt på fødegangen i forrige weekend da jeg fredag morgen vågnede med trykken i brystet. Det gav mig vejrtrækningsbesvær og jeg gik derfor til egen læge som henviste mig til fødegangen. De valgte at indlægge mig.

Først troede de det var ssf (da jeg fik det under min første graviditet) men intet tydede på dette.

Så var de bange for det var en blodprop i lungen, hvilket de først fik afkræftet tre dage senere.

den der "trykken " forsvandt i løbet af lørdagen.

Men den er nu svagt kommet igen og det irriterer mig. Nogle der har oplevet noget lignende????Magter ikke at ringe til nogen læge eller andet lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

lilledittemor

LBK skriver:

Jeg var indlagt på fødegangen i forrige weekend da jeg fredag morgen vågnede med trykken i brystet. Det gav mig vejrtrækningsbesvær og jeg gik derfor til egen læge som henviste mig til fødegangen. De valgte at indlægge mig.

Først troede de det var ssf (da jeg fik det under min første graviditet) men intet tydede på dette.

Så var de bange for det var en blodprop i lungen, hvilket de først fik afkræftet tre dage senere.

Men den er nu svagt kommet igen og det irriterer mig. Nogle der har oplevet noget lignende????Magter ikke at ringe til nogen læge eller andet lige nu.

Sig det til din læge. Også når du har haft SSF før, så de kan holde godt øje med dig..

Anmeld

4. februar 2013

LBK

Ditte_Marie skriver:

Sig det til din læge. Også når du har haft SSF før, så de kan holde godt øje med dig..

Jeg ved det er det jeg bør gøre.. Men hvorfor kommer det igen ?? Jeg er bare så frustreret... 

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

LBK skriver:

Jeg synes du skal ringe til vagtlægen med det samme og blive tjekket, det dur jo ikke hvis der er noget galt!

God bedring!

Anmeld

4. februar 2013

lilledittemor

LBK skriver:

Jeg ved det er det jeg bør gøre.. Men hvorfor kommer det igen ?? Jeg er bare så frustreret... 

Det er jo måske tegn på begyndende SSF, som du ved.
Så du bliver nød til at tage det seriøst.

Anmeld

4. februar 2013

LBK

Ditte_Marie skriver:

Det er jo måske tegn på begyndende SSF, som du ved.
Så du bliver nød til at tage det seriøst.

Men burde de så ikke have set det sidste gang?? Spørger bare i frustration og nysgerrighed 

Anmeld

4. februar 2013

lilledittemor

LBK skriver:

Men burde de så ikke have set det sidste gang?? Spørger bare i frustration og nysgerrighed 

Vel ikke hvis det kun er begyndende.. Altså før det er SSF.
Jeg ved det faktisk ikke, men det kan lægen jo snakke med dig om.
De kan nok give dig nogle beroligende oplysninger

Husk at de er der jo for at hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.