Kraftige menssmerter i uge 9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger 

Er der nogle af jer der har oplevet at få nogle kraftige menssmerter i uge 9 af graviditeten?

Jeg har hele dagen haft ubehag og smerte i understellet, men ikke blødt  

Jeg kommer nu i tanke om at det nok er tidspunktet, hvor jeg skulle have haft min mens - kan det måske være derfor?

Uanset hvad, så smutter jeg en tur forbi lægen i morgen med en urinprøve, så må de teste den for blærebetændelse. Jeg havde det for ca. 14 dage siden, så det kan evt. være kommet igen (jeg er ret god til blærebetændelse når jeg er gravid) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger 

Er der nogle af jer der har oplevet at få nogle kraftige menssmerter i uge 9 af graviditeten?

Jeg har hele dagen haft ubehag og smerte i understellet, men ikke blødt  

Jeg kommer nu i tanke om at det nok er tidspunktet, hvor jeg skulle have haft min mens - kan det måske være derfor?

Uanset hvad, så smutter jeg en tur forbi lægen i morgen med en urinprøve, så må de teste den for blærebetændelse. Jeg havde det for ca. 14 dage siden, så det kan evt. være kommet igen (jeg er ret god til blærebetændelse når jeg er gravid) 

Jeg havde voldsomt ondt da jeg var ca. i uge 9. Det føltes som mens-smerter. Det hjalp rigtig meget med en varmepude og var bare ligamentsmerter. 

for at det også bare er det du oplever. Eller at du får svar på hvad det kan være ved lægen. Det kan jo sagtens være en blærebetændelse. 

Men tillykke med graviditeten Håber alt kommer til at forløbe uden problemer 

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg havde voldsomt ondt da jeg var ca. i uge 9. Det føltes som mens-smerter. Det hjalp rigtig meget med en varmepude og var bare ligamentsmerter. 

for at det også bare er det du oplever. Eller at du får svar på hvad det kan være ved lægen. Det kan jo sagtens være en blærebetændelse. 

Men tillykke med graviditeten Håber alt kommer til at forløbe uden problemer 

Det føles nemlig ligesom en ordentlig omgang menssmerter der lige er kommet fra den ene dag til den anden 

Jeg kan slet slet ikke huske de var så slemme da jeg ventede min søn for 4 år siden 

Mange tak. Jeg krydser for at det er ligamentsmerter der driller fordi det hele udvides igen 

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Det føles nemlig ligesom en ordentlig omgang menssmerter der lige er kommet fra den ene dag til den anden 

Jeg kan slet slet ikke huske de var så slemme da jeg ventede min søn for 4 år siden 

Mange tak. Jeg krydser for at det er ligamentsmerter der driller fordi det hele udvides igen 

Ja det gør Men man kan da blive helt bange, når man ikke lige ved hvad det er. 

Det håber vi på at det er Det er vel heller ikke sikkert at det gjorde så ondt ved din første graviditet? Jeg tror hvert fald ikke lige umiddelbart, at det behøver være det samme.

Anmeld

4. februar 2013

Miss Kat

Nu du siger det fik jeg faktisk også voldsomme smerter omkring samme tid, som varede nogle dage. Jeg var HELT overbevist om, jeg var ved at abortere, eftersom smerterne mindede om dengang jeg aborterede.... men der skete ingenting og den lille havde det fint. Jeg konkluderede også, ligesom Miss Church siger, at det må have være ligamentsmerter. Men ja, få det hellere tjekket for en god ordens skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.