Næstved-tøser!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Truddi

Hej piger.

Jeg hedder Lea, er 21 år gammel og bor i Næstved med min smukke datter Josephine på 9 måneder. Jeg søger at kunne ses med nogle andre søde mødre i min hverdag- mangler sådan nogle at snakke med, shoppe med og alt hvad der ellers hører til. Josephine ville også nyde at kunne få nogle flere legekammerater. Nogen herinde som også kunne være interesserede i nye bekendtskaber? Håber sådan at høre fra jer!

Mvh Lea og Josephine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Hullabullabulla

Truddi skriver:

Hej piger.

Jeg hedder Lea, er 21 år gammel og bor i Næstved med min smukke datter Josephine på 9 måneder. Jeg søger at kunne ses med nogle andre søde mødre i min hverdag- mangler sådan nogle at snakke med, shoppe med og alt hvad der ellers hører til. Josephine ville også nyde at kunne få nogle flere legekammerater. Nogen herinde som også kunne være interesserede i nye bekendtskaber? Håber sådan at høre fra jer!

Mvh Lea og Josephine

Er godt nok fra Haslev, men synes da det lyder hyggeligt

Anmeld

4. februar 2013

Lusi

Truddi skriver:

Hej piger.

Mvh Lea og Josephine

Kan sige det samme som Britt88.. Det lyder hyggeligt og kommer også fra Haslev

Anmeld

4. februar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg er ogs fra haslev og min pige bliver 9 måneder her den 15 og har en søn på 3 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.