Hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Elgaard73

Amanda Stage skriver:

Ja jeg skriver lige fordi jeg er gravid i 18. uge. Vi venter vores andet barn og kender ikke kønnet endnu. Hvis vi får en pige, så har vi navnet, men det er straks værre med drengenavnet 

Vi har nogle forskellige navne, men jeg ville lige høre jer om I kunne finde et godt drengenavn der passer til navnet Sigfred? Det skal være et lidt specielt navn, for vi er IKKE til de populære eller semipopulære navne. 

Tak for hjælpen

Hej... Hvor er Sigfred bare et fedt navn...(det er hermed sat på min liste, hvis vi skulle få en til...)

Vi har allerede en Sofus... Måske det var noget..? Det er ikke et navn man hører alt for tit, men samtidig heller ikke et navn der er alt for særpræget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Frk. K

Frk. K skriver:

Sigfred og...

Alvin

Bertil

Elvis

Ingolf

Mingus

Vilmer

Eller 

Holger

Arvid

Anmeld

5. februar 2013

Pigent

Sigfred og 

Marius

Konrad 

Cornelius

Vigfus

Sofus

Emilius

Marvin

Lauge

Valde 

Theodor

Julius

Albert

Arthur

Alvin

Robert

Viggo

Anmeld

6. februar 2013

Amanda Stage

Elgaard73 skriver:

Hej... Hvor er Sigfred bare et fedt navn...(det er hermed sat på min liste, hvis vi skulle få en til...)

Vi har allerede en Sofus... Måske det var noget..? Det er ikke et navn man hører alt for tit, men samtidig heller ikke et navn der er alt for særpræget... 

Tak

Ja Sigfred og Sofus, det lyder godt sammen, så det noterer vi også 

Anmeld

6. februar 2013

Clisolka

Amanda Stage skriver:

Ja jeg skriver lige fordi jeg er gravid i 18. uge. Vi venter vores andet barn og kender ikke kønnet endnu. Hvis vi får en pige, så har vi navnet, men det er straks værre med drengenavnet 

Vi har nogle forskellige navne, men jeg ville lige høre jer om I kunne finde et godt drengenavn der passer til navnet Sigfred? Det skal være et lidt specielt navn, for vi er IKKE til de populære eller semipopulære navne. 

Tak for hjælpen

Jasper og Tau - det hedder mine nevøer 

Anmeld

6. februar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Silas

Sejer

Sigurd

Sylvester

Marius

Valdemar

Aksel

Ludvig

Linus

Lauge

Leander

Anmeld

8. februar 2013

Mila.

Sigfred og:

Helge

Jonathan (det er vidst ikke så populært længere)

Thor

Milas

Simon

Erik/Eric

Daniel

Hmm, jeg synes umiddelbart det er lidt svært, men Sigfred er da et flot navn! ;D Af ren nysgerrighed, hvis det bliver en pige, hvad er navnet så? :3

Mila xx

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

I min bekendtskabskreds er der en lille Hilmer, det synes jeg passer meget godt sammen med Sigurd

Anmeld

8. februar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Amanda Stage skriver:

Tak for hjælpen

Sigfred og Søren

Anmeld

8. februar 2013

Benjamins'mor

Sigfred - Sigurd.
Sigfred - Silas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.