hvor er jeg trist idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

hvor er jeg bare trist, jeg har bare lyst til at sætte mig til at tude idag

hjemmet roder, børne er overgearet og jeg orker ikke noget som helst de her dage

hvergang jeg få ryddet op, så gå der 5 min før hjemmet ser lige sådan ud igen. og det samme med børnenes værelser. jeg kan ikke rigtig få børnen til at rydde op efter sig, hænge overtøj op og smide vaske tøj til vask, osv.

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gører for at hole huset ved lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

B&J

nu ved jeg ikke lige hvor gammel dine børn er for det er jo dig der skal lære dem at prøve, hvis de smidder deres tøj jamen så må du gå hen til tøjet og sige hvorfor ligger det her og hvis de har gang i noget andet jamen så er det slut ind til de har rydet op og legetøjet vær med til det og sluk alle ting omkring jer så de kan tænke på det er det de skal nu....

og engang imellem sker der jo ikke noget ved huset roder lidt hvis man ikke lige orker det idag eller imorgen....

når børne ikke er hjemme sæt dig ned og tude det har man behov for engang imellem for at slippe ud med alle de følelser der er der inde.... hvis der er mere inde i dig jamen så søg noget hjælp

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu ved jeg ikke lige hvor gammel dine børn er for det er jo dig der skal lære dem at prøve, hvis de smidder deres tøj jamen så må du gå hen til tøjet og sige hvorfor ligger det her og hvis de har gang i noget andet jamen så er det slut ind til de har rydet op og legetøjet vær med til det og sluk alle ting omkring jer så de kan tænke på det er det de skal nu....

og engang imellem sker der jo ikke noget ved huset roder lidt hvis man ikke lige orker det idag eller imorgen....

når børne ikke er hjemme sæt dig ned og tude det har man behov for engang imellem for at slippe ud med alle de følelser der er der inde.... hvis der er mere inde i dig jamen så søg noget hjælp

Jeg få hjælpe. Jeg gå til psykiater.

Min børn er 5 og 6 år og den ene er tilbage i udviklingen og er på nogen områder som en 3-4år på forståelse er h*n dog ca alders svarende.
Lige fortiden sker det meget i børnehaven så han bliver let over gearet så jeg bruger rigtig meget energi på at få ham til at hører efter og jeg kan dog godt få ham til at rydde op i stuen nå vi gør det fast hverdag men jeg kan ikke få ham til at rydde op på værelset, de har samme værelse og den yngste skal hele tiden være den stor ved at stoppe først hele tiden og hjælpe den ældste ind imellem og det har jeg også dårlig samvittighed over. Og lige nu har jeg bare du par dårlig dage.

Jeg har lige haft en lang periode hvor jeg har gået mere overskud

undskyld mangel på kommaer. Skriver fra tlf.

Anmeld

5. februar 2013

Tulle28

Anonym skriver:

hvor er jeg bare trist, jeg har bare lyst til at sætte mig til at tude idag

hjemmet roder, børne er overgearet og jeg orker ikke noget som helst de her dage

hvergang jeg få ryddet op, så gå der 5 min før hjemmet ser lige sådan ud igen. og det samme med børnenes værelser. jeg kan ikke rigtig få børnen til at rydde op efter sig, hænge overtøj op og smide vaske tøj til vask, osv.

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gører for at hole huset ved lige

Puuh jeg føler med dig! Jeg er ikke trist idag, men jeg er skidesur Sur på manden over han er sådan en klynker - åååh jeg er så træt, jeg har sovet SÅ dårligt i nat var det første han sagde i morges. Og det er da også fair nok, men når man ammer 1 gang i timen om natten i øjeblikket, så skal ens mand i min optik bare lukke r.... og så må han fortælle sine venner eller kollegaer at han er træt.

Her er også super rodet og det er ikke mig der roder. Men det er mig der suser rundt og rydder op hele tiden.

Og har et barn der er igang med 26 ugers springet og NÆGTER at sove i løbet af dagen og skal underholdes eller sidde på arm.

Aaarghhh!!!!!

Nå, men håber snart du kommer ovenpå. Kan du ikke få ungerne passet så du kan få et par timer til dig selv?

Anmeld

5. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg få hjælpe. Jeg gå til psykiater.

Min børn er 5 og 6 år og den ene er tilbage i udviklingen og er på nogen områder som en 3-4år på forståelse er h*n dog ca alders svarende.
Lige fortiden sker det meget i børnehaven så han bliver let over gearet så jeg bruger rigtig meget energi på at få ham til at hører efter og jeg kan dog godt få ham til at rydde op i stuen nå vi gør det fast hverdag men jeg kan ikke få ham til at rydde op på værelset, de har samme værelse og den yngste skal hele tiden være den stor ved at stoppe først hele tiden og hjælpe den ældste ind imellem og det har jeg også dårlig samvittighed over. Og lige nu har jeg bare du par dårlig dage.

Jeg har lige haft en lang periode hvor jeg har gået mere overskud

undskyld mangel på kommaer. Skriver fra tlf.

Jeg kender det med når et barn ikke har den samme alder, mine søskende er 19-21 år men inde i deres hoveder den ene hjerne halvdel er kun 4-8år så når de to alder mødes ja så ved de ikke hvor de skal gøre af sig selv og det udløser mest i raseri...

syntes det er dejligt de ryder op i stuen så pyt med værelset det kan i gør når i har mere overskud og tid.... og klart den mindste bliver til den ældste når det er den er mere ja moden på en måde, og sådan er det jo når den anden ikke helt har den alder den har, og der er masser af energi bag, jeg syntes det lyder som om du klare det super godt tror du skal til at slippe dine tøjler og slappe mere af...

og er super glad for at læse du får hjælp

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja mænd er lidt ynkelige ind imellem det er min mand så nå han er syg så nå vi er syge samtidig, så er det mig der også skal tage og. Af det

vi har ikke nogen der kan passe børnene. Vi har søgt om aflastning til den ældste 1weekenden om måneden, men kommunen kan ikke finde ud af noget.

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg kender det med når et barn ikke har den samme alder, mine søskende er 19-21 år men inde i deres hoveder den ene hjerne halvdel er kun 4-8år så når de to alder mødes ja så ved de ikke hvor de skal gøre af sig selv og det udløser mest i raseri...

syntes det er dejligt de ryder op i stuen så pyt med værelset det kan i gør når i har mere overskud og tid.... og klart den mindste bliver til den ældste når det er den er mere ja moden på en måde, og sådan er det jo når den anden ikke helt har den alder den har, og der er masser af energi bag, jeg syntes det lyder som om du klare det super godt tror du skal til at slippe dine tøjler og slappe mere af...

og er super glad for at læse du får hjælp

Okay ja her bliver h*n bare over gearet og løber rund fordi han har svært ved at finde ro :-)

Jeg gør det nu også så godt som jeg nu kan, men ind imellem bliver men bare frustreret over at man godt kunne ønske sig et pinlig rent hjem som mange andre og at man havde over skud til det hele Også har man bare brug for luft så det er altid godt at der er nogen her inde der gider lytte/læse

Anmeld

5. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Okay ja her bliver h*n bare over gearet og løber rund fordi han har svært ved at finde ro :-)

Jeg gør det nu også så godt som jeg nu kan, men ind imellem bliver men bare frustreret over at man godt kunne ønske sig et pinlig rent hjem som mange andre og at man havde over skud til det hele Også har man bare brug for luft så det er altid godt at der er nogen her inde der gider lytte/læse

jeg selv om jeg har tid og det hele ved jeg vi ikke har pinlig rent hjem ved slet ikke hvornår vi skulle skabe alt den tid til det...... så her kan man også finde lidt støv hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.