Radiograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

mth1987

Kamulla skriver:

helt bestemt... er selv på et stadie for om jeg skal skifte retning ala noget grafisk designer istedet... 

har bare mange problemer med forståelse af kemien.. og tror bestemt jeg er dumpet min eksamen sidste uge.. ved ikke hvordan jeg skal få den bestået... får aldrig læst alle lektier selvom jeg starter når sønnen er lagt og først går i seng kl 00 ... puha... så er selv på tænke banen pt

Min mor er bioanalytiker måske hun ka hjælpe over mail eller noget hvis der er generelle ting du ikk forstår. 

Men grafisk designer ku da lyde som noget spændene når du er krea med dit kamera 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Det eneste jeg har fortrudt er at jeg stadig ingen uddannelse har. Men jeg er overbevist om at jeg ikk havde ku gennemføre. 

Men man skal mærke godt efter inden beslutningen. Men jeg syntes da du ska gøre som din kæreste siger og så vente. Ka jo være du ombestemmer dig.

undersøg hvad der er af uddannelser og så søg dem du syntes ku være interessante for dig. du når jo nok ikk at starte nu her og næste optag er jo i sep for de fleste steder 

Ja, det er også lidt det jeg tænker. Jeg havde jo troet jeg kunne være færdiguddannet om 2,5 år. Men nu må jeg se.

Ja, jeg fortsætter også indtil sommer. Så har jeg også bestået 2 år, så jeg har noget at falde tilbage på, hvis det er

Så må jeg gå i tænkeboks indtil da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.