Aflæst test forsent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

AnthonsMor

Dutzi skriver:

Men da jeg kikkede efter at den havde suget væsken, der kom kun 1 streg, burde der komme 2 streder med det samme, eller viser den anden streg sig først lidt efter?

Puha det ikke sjovt at være i vildrede!

Min erfaring er, at den streg der SKAL være der kommer først, og efter lidt tid, alt mellem 10 sek. og et minuts tid, har nummer to vist sig.. Så jeg tror nu godt du kan regne med den der, og nu når den er SÅ positiv, så kan du altså godt tage en nu her tror jeg, den vil måske ikke være ligeså MEGA positiv, men hvis der er to streger er den altså god nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Kat

Men da jeg kikkede efter at den havde suget væsken, der kom kun 1 streg, burde der komme 2 streder med det samme, eller viser den anden streg sig først lidt efter?

Tidligt i graviditeten kan der godt gå lidt tid før 2. streg bliver tydelig, og den der ser altså alt for tydelig ud til at være falsk positiv! Jeg tør også godt sige tillykke! 

Anmeld

4. februar 2013

Rockertand

Dutzi skriver:

Hej Baby

Jeg har de sidste 3-4 uger, haft mudren i underlivet, ømme bryster, hovedpine og træthed. Samtidig har jeg været en smule spændt i underlivet.

Fik for ca 4 uger min mens, dog 31 dage efter sidste mens. Og den var meget anderledes, kort med ikke meget blod. Ved normalt ikke hvor lang tid der går i mellem, men kan regne ud at at i nov-dec var der 24 dage i mellem, og mener at det plejer at passe meget godt.

Idag har jeg så taget en test. Men kikkede forsent. Hoppede nemelig i et hurtigt bad og aflæste ikke inden for de 3 min. men nærmere inden for de 4-5 min.  (Se billed)

Er jeg mon gravid? "tør" næsten ikke tage en ny test, for er begyndt at glæde mig lidt, selv om det ikke var planlagt

Og hvordan beregner jeg en terminsdato? (tror jeg er 8+0)

Klart positiv, jeg tror dog ikke, at du er 8 uger henne, den er ikke bragende positiv, tillykke

Anmeld

4. februar 2013

Dutzi

Så kom manden hjem med en ny test.!

Og den er også positiv :-D dog lidt svagere end den første, men stregen er der :-) Hurra!!

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Dutzi skriver:

Og den er også positiv :-D dog lidt svagere end den første, men stregen er der :-) Hurra!!

huurrraaa hvor fedt

Anmeld

4. februar 2013

lilledittemor

Dutzi skriver:

Hej Baby

Jeg har de sidste 3-4 uger, haft mudren i underlivet, ømme bryster, hovedpine og træthed. Samtidig har jeg været en smule spændt i underlivet.

Fik for ca 4 uger min mens, dog 31 dage efter sidste mens. Og den var meget anderledes, kort med ikke meget blod. Ved normalt ikke hvor lang tid der går i mellem, men kan regne ud at at i nov-dec var der 24 dage i mellem, og mener at det plejer at passe meget godt.

Idag har jeg så taget en test. Men kikkede forsent. Hoppede nemelig i et hurtigt bad og aflæste ikke inden for de 3 min. men nærmere inden for de 4-5 min.  (Se billed)

Er jeg mon gravid? "tør" næsten ikke tage en ny test, for er begyndt at glæde mig lidt, selv om det ikke var planlagt

Og hvordan beregner jeg en terminsdato? (tror jeg er 8+0)

Jeg har haft testet da jeg var 3+1 - der gik flere timer fra jeg tog testen til jeg kiggede på den. Men den var positiv og nu er jeg 17+

Tillykke med graviditeten!!

Anmeld

4. februar 2013

Silas <3

Dutzi skriver:

den anden streg behøver ikke komme med det samme. da jeg testede gik der ca 1 min til streg nr to kom frem men så kom den til gengæld os rigtig meget frem og jeg er idag 6+0

vedhæfter lige et billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2013

Hailiesmom11

Jeg synes den ser fin positiv ud..
Og jeg turde godt teste i morgen tidlig for jeg er meget sikker på den også er positiv
Hilsen Trine 7+1 hvis første test var meget svagere

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

Dutzi skriver:

Yaaaaay! Tillykke!

Anmeld

4. februar 2013

Moma

Tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.