Kvalme og mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

mth1987

Til alle jer der desværre også har kvalme hvad spiser i af madvarer?

jeg syntes jeg har prøvet meget nu men er bare ved at være træt af de meget få ting jeg kan spise... Så kom med ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Til alle jer der desværre også har kvalme hvad spiser i af madvarer?

jeg syntes jeg har prøvet meget nu men er bare ved at være træt af de meget få ting jeg kan spise... Så kom med ideer

Jeg kan faktisk næsten intet spise der er intet der virker på min kvalme

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

MiichellaMalou skriver:

Jeg kan faktisk næsten intet spise der er intet der virker på min kvalme

Der er heller intet der virker mod kvalmen her. Men man skal jo spise så det er bare med at finde noget der kan kommer ned uden at vende retur... Var mere det jeg var ude efter

Anmeld

4. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Der er heller intet der virker mod kvalmen her. Men man skal jo spise så det er bare med at finde noget der kan kommer ned uden at vende retur... Var mere det jeg var ude efter

Ja må følge med

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

MiichellaMalou skriver:

Ja må følge med

Jeg har fået nogle tabletter heldigvis, der gør at jeg lige akkurat kan få noget ned til aften, hvor det er værst. Ofte må jeg overgive mig og gå i seng før min 2 årige datter ! 

Men jeg syntes godt nok det er svært at finde noget som jeg kan spise i løbet af dagen. Spiser ret ofte. 

Indtil videre har jeg prøvet frugt, havrefras, all bran, knækbrød rugbrød (kan ikk alm brød som boller osv) men noget der knaser er bedst  

Anmeld

4. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Jeg har fået nogle tabletter heldigvis, der gør at jeg lige akkurat kan få noget ned til aften, hvor det er værst. Ofte må jeg overgive mig og gå i seng før min 2 årige datter ! 

Men jeg syntes godt nok det er svært at finde noget som jeg kan spise i løbet af dagen. Spiser ret ofte. 

Indtil videre har jeg prøvet frugt, havrefras, all bran, knækbrød rugbrød (kan ikk alm brød som boller osv) men noget der knaser er bedst  

Jeg kan intet spise overhovedet det kommer bare op igen
Overvejede og gå ned og købe nogen sure æbler. Er det eneste jeg sådan set har lyst til..

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

MiichellaMalou skriver:

Jeg kan intet spise overhovedet det kommer bare op igen
Overvejede og gå ned og købe nogen sure æbler. Er det eneste jeg sådan set har lyst til..

Hvis du intet kan spise ville jeg nok kontakte lægen. Jeg endte med en indlæggelse fordi jeg hverken ku spise eller drikke. Efterfølgende fik jeg nogle tabletter der ondansetron som lige tager toppen så jeg kan spise lidt. Men har i de sidste to mdr tabte mig og kan stadig ikk tage på. Så håber snart kvalmen er væk

hvad angår æbler så prøv at rive dem på et råkostjern. Hele æbler kan være hårde for maven og så er revet æble også bedre at få op en æblestykker er lidt sørgeligt at man skal spise efter hvad der ku være "okay" at kaste op men sådan er det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.