HCG og 2 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 2 dage over tid. Min mave er blevet ret stor og har været sådan (vokset) i to uger. Jeg har været gravid før, så det passer jo med, at det går hurtigere her anden gang.

Mit problem er dog, at jeg har testet negativ i går morges... Det gjorde mig selvfølgelig ked af det, for jeg havde/har bare så mange symptomer - ud over en ret stor mave.... Kan det virkelig godt passe, den negative test altså? Kan mit HCG-niveau være så lavt, selvom jeg har været gravid før og født?! Jeg er mildest talt frustreret og utrolig forvirret. Og ked af det ikke mindst
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er 2 dage over tid. Min mave er blevet ret stor og har været sådan (vokset) i to uger. Jeg har været gravid før, så det passer jo med, at det går hurtigere her anden gang.

Mit problem er dog, at jeg har testet negativ i går morges... Det gjorde mig selvfølgelig ked af det, for jeg havde/har bare så mange symptomer - ud over en ret stor mave.... Kan det virkelig godt passe, den negative test altså? Kan mit HCG-niveau være så lavt, selvom jeg har været gravid før og født?! Jeg er mildest talt frustreret og utrolig forvirret. Og ked af det ikke mindst

tror du ikke "bare" du er oppustet pga. en evt. mens? - ellers så vent et par dage og test igen, men hvis du er gået over tid og testene er negative, så er du desværre nok ikke gravid

hvis man virkelig ønsker en graviditet eller er stresset kan ens mens sagtens blive udskudt..

Anmeld

4. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

øhm, er billederne ikke taget samme dag bare med og uden bukser?

Anmeld

4. februar 2013

Kamulla

hvis du skulle have vokset i 2 uger skulle du have vokset siden dig æg blev befrugtet.. test igen om nogle dage, men dit sind og dine ønsker kan godt give dig alle symptomerne.. men nok den største mave jeg har set for en der angivligt skulle være 4+2

pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.