Blod, murren og ubehag i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Carolinemama

Jeg er førstegangs gravid i uge 35.

Jeg vågnede i foregårs nat og skulle tisse, da jeg havde tørt mig var der blod på papiret. Jeg blev godt nok chokeret over at se blod ( Det er 8 måneder siden ) .. Jeg besluttede mig for at ligge mig lidt ned for lige at gå ud og se om der stadigvæk var blod lidt efter igen når jeg tørte mig. Det var der så ikke så jeg lagde mig til at sove igen..
Næste nat var den der igen, men denne gang så blodet meget rødere ud, så jeg besluttede mig for at ringe til fødegangen om morgenen.
Jeg kom ud på Herlev sygehus til et tjek hvor jeg får fortalt at alt er som det skal være og jeg kan trygt tage hjem igen og at jeg bare skal ringe hvis der er noget og når jeg får veer selvf og alt det der...

Nu her senere på aften har jeg haft murren i maven og som om jeg er helt spændt op i maven og det bliver værre og værre og bliver vildt ubehageligt og gør ondt i lænden også..
Det varede en halv times tid og nu er jeg ok igen..

Nogle som har prøvet lignende ?

Håber at høre fra nogle af jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Carina:-)

De har tjekket moderkagen?

Min søsters veninde prøvede at begynde at bløde,maven blev hård (ikke bare hård som i plukveer,men hård hele tiden ) og hun fik ondt.

Var til tjek,og det var moderkagen der var begyndt at løsne sig.

Fik ks,og alt gik godt.

Så jeg synes du lige skal ringe til fødegangen igen,der sidder kompetente folk der ved hvad du skal gøre-

Man kan aldrig ringe for tit,når det gælder ens guld 

Anmeld

4. februar 2013

Fru Christensen

Carina:-) skriver:

Min søsters veninde prøvede at begynde at bløde,maven blev hård (ikke bare hård som i plukveer,men hård hele tiden ) og hun fik ondt.

Fik ks,og alt gik godt.

Så jeg synes du lige skal ringe til fødegangen igen,der sidder kompetente folk der ved hvad du skal gøre-

Vil helt klart sige det samme. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

4. februar 2013

Carolinemama

Carina:-) skriver:

Fik ks,og alt gik godt.

Jeps de tjekkede mig indvendigt.

Anmeld

4. februar 2013

Carina:-)

Carolinemama skriver:

Jeps de tjekkede mig indvendigt.

Men skannede de?

Og kiggede efter om moderkagen hæftede over det hele?

Anmeld

4. februar 2013

Carolinemama

Nej hun stak bare en hånd op. 
Jeg fik sådan et bælte om maven så jeg kunne ligge og lytte til hendes hjertelyd også skulle jeg så trykke på en knap hver gang hun sparkede.

Anmeld

4. februar 2013

Silas <3

Jeg ville nok lige ringe igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.