Den herlige graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Musse21

Ja bedst som kvalme og opkast var væk fik jeg lov at nyde graviditeten fuldt ud i nogle uger..

Men nu er den pokkers halsbrand kommet.. Så hvis der er nogen der har nogen gode råd tager jeg meget gerne i mod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

baby012

Du kan få nogen kalk piller på arpoteket  

det hjælper altid her  

Anmeld

4. februar 2013

Muffin_girl

Musse21 skriver:

Ja bedst som kvalme og opkast var væk fik jeg lov at nyde graviditeten fuldt ud i nogle uger..

Men nu er den pokkers halsbrand kommet.. Så hvis der er nogen der har nogen gode råd tager jeg meget gerne i mod

Jeg bruger noget så simpelt som mandler !  

Anmeld

4. februar 2013

Musse21

AalborgPigen skriver:

Jeg bruger noget så simpelt som mandler !  

elsker mandler så det må jeg prøve

Anmeld

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Mæææl mælk mælk Jeg havde massiv halsbrænd fordi Benjamin vendte forkert og mælk var det der hjalp aller bedst. Gallieve tog også det værste for mig

Anmeld

4. februar 2013

simone_jacobsen

Musse21 skriver:

Balancid, Galieve, Alminox, mandler, æblejuice med danskvand, kiks, hasselnødder.

Anmeld

4. februar 2013

Musse21

simone_jacobsen skriver:

Balancid, Galieve, Alminox, mandler, æblejuice med danskvand, kiks, hasselnødder.

Mange tak må ud og handle lidt

Anmeld

4. februar 2013

Musse21

Ka+Ma=Be skriver:

Mæææl mælk mælk Jeg havde massiv halsbrænd fordi Benjamin vendte forkert og mælk var det der hjalp aller bedst. Gallieve tog også det værste for mig

Mange tak

Anmeld

4. februar 2013

Annette A

Balancid udrettede mirakler her og bananer samt yoghurt virkede også godt. Held og lykke med det hele..

Anmeld

5. februar 2013

Musse21

Kellie skriver:

Balancid udrettede mirakler her og bananer samt yoghurt virkede også godt. Held og lykke med det hele..

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.