Hjælp mig lige tøsser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

bobbles

ja sagen er den at jeg har besluttet at blive hjemme gående med den mindste indtil Børne have start og den store starter i skole til august. sagen er så den at vi har planlagt at gifte os det har været planerne længe men har valgt at opsige min kh eller hvordan man siger det og han forsørge os så da vi sagtens kan få det til at løbe rundt. men har hørt noget om at manden så kan overtage mit fradrag som er på 2600 og derved få mere udbetalt men nogen der ved hvor meget det ca er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

bobbles

4. februar 2013

Miss BananaHammock

Jeg mener at han så vil få 2600kr. Fradraget er jo det beløb man får udbetalt 100% uden at betale skat også bliver man trukket skat af resten.

Anmeld

4. februar 2013

bobbles

Miss BananaHammock skriver:

Jeg mener at han så vil få 2600kr. Fradraget er jo det beløb man får udbetalt 100% uden at betale skat også bliver man trukket skat af resten.

okay tak for hjælpen

Anmeld

4. februar 2013

bobbles

Miss BananaHammock skriver:

ved du så hvordan han får mit fradrag? sker det automatisk eller skal man snakke med kommunen om det så de gør det eller skal man snakke med skat?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.