vi er stadig indlagt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

eliasogmor

hej alle...
I søndags blev vi indlagt, da elias havde 41 i feber..han havde ikke rigtig drukket siden fredag....i tirsdags fik han så en sonde i maven...og nu skal han så lære at spise igen..og vi kommer ikke hjem, før han drikker ca 800 ml... og vi er nu oppe på 100-150 ml...så der er lang vej igen..men pu ha, hvor vil jeg gerne hjem.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åhhh dog

Sikke noget. Jeg håber han hurtigt får det bedre...

KRAM

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

Åh lille pus rigtig god bedring med ham. Jeg håber han snart spiser som han skal, så I kan komme hjem igen...

Knus

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

Århh den lille stakkel..... og også dig! Det er slet ikke sjovt at se sit barn syg... og så ender man da også bare med at få sygehuskuller.
Hvad er der kommet itl ham... kan de sige noget om det

Anmeld

19. juni 2009

eliasogmor

TbCp skriver:

Århh den lille stakkel..... og også dig! Det er slet ikke sjovt at se sit barn syg... og så ender man da også bare med at få sygehuskuller.
Hvad er der kommet itl ham... kan de sige noget om det

jamen lige nu er vi indlagt fordi han ikke vil drikke eller spise...og i formiddags, hev han sin sonde ud, og har fået en nu sonde lagt her til aften.....men håber han snart vender 180 grader, så vi kan komme hjem....

Anmeld

6. juli 2009

eliasogmor

skønt nu er vi blevet indlagt igen.......

Anmeld

6. juli 2009

Cris

Det må være så hård.... Jeg håber, at han få snart lysten til at putte lidt mere i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.