meget aktiv? hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Christina :-)

Hej jeg er 21+2 idag og syntes lillebror er så meget aktiv mærker ham efterhånden vær 3-4 time kan ikk huske fra min søn det dejligt men syntes det vildt han er så aktiv allerede hvornår mærkede i jers tit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

1990h

mortilelias:-) skriver:

Hej jeg er 21+2 idag og syntes lillebror er så meget aktiv mærker ham efterhånden vær 3-4 time kan ikk huske fra min søn det dejligt men syntes det vildt han er så aktiv allerede hvornår mærkede i jers tit?

jeg mærkede ikke vores særligt tit omkring uge 21-22. det først her fra uge 27-30 som jeg er i nu hvor jeg virkelig kan mærke hende tydeligt..hver aften er der næsten bal derinde og maven den buler og bobler og jeg kan mærke fødder.

Anmeld

4. februar 2013

Christina :-)

1990h skriver:

jeg mærkede ikke vores særligt tit omkring uge 21-22. det først her fra uge 27-30 som jeg er i nu hvor jeg virkelig kan mærke hende tydeligt..hver aften er der næsten bal derinde og maven den buler og bobler og jeg kan mærke fødder.

Jeg mærker ham både morgen middag eftemiddag og aften og nå jeg skal sove mærker ham tit

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Jeg mærker ham både morgen middag eftemiddag og aften og nå jeg skal sove mærker ham tit

her er det også mest når jeg skal sove og om aftenen..og især efter 8 timers arbejde så der gang i den derinde..

Anmeld

4. februar 2013

lycly

Jeg mærkede lillebror rigtig meget her mellem 21. og 25. uge. Nu er aktiviteten faldet lidt her 27+ nok fordi han ikke længere har så meget plads

Anmeld

4. februar 2013

-Sigrid-

Jeg mærkede Nethe rigtig tit fra uge 18 til fødslen <3

Anmeld

4. februar 2013

MissMona

Jeg er 21+4 og de fleste dage de sidste 2 uger har jeg mærket bebsen minimum en gang i timen i de vågne timer. Jeg mærkede første spark i 18. Uge og kæresten mærkede det en lille uge efter

Anmeld

4. februar 2013

lilledittemor

Jeg har mærket lillesøster hver 3-4 time den sidste uge.. og jeg er 17+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.