TS nr. 2 nærmer sig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Marlene Jensen

Uha piger, på torsdag skal vi scannes for anden gang. Jeg blev sat 3 dage tilbage sidst, så jeg var kun 5+5, men der var en fin lille reje på scanningen, dog kunne vi jo af gode grunde ikke se hjertet blinke, selvom det lignede lidt til at starte med 

Vi skal derfor scannes på torsdag igen, hvor jeg gerne skulle være 7+4, og vi er super nervøse. Først var bekymringen om der overhoved var en bette bebs, nu er bekymringen så om den overhoved er vokset og om hjertet slår, for det skulle det jo gerne nu.

Kender i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

baby012

Ork ja  

mer også selv super nervøs i mine graviditeter  

tror jeg fik købt fire trugheds scanninger inden nf 

Og når du så har set at der er hjerteblink, og baby vokser, jamen så er du nervøs for om der er noget til NF og derefter er du nervøs for MD, så bliver man nervøs for for tidlig fødsel, når man så når til omkring fødslen bliver man nervøs over om der nu går noget galt under fødslen.. 

Først når barnet ligger og trækker vejret på ens mave, er man tryg  

Anmeld

4. februar 2013

smokin

Jeg er sikker på det nok skal gå godt! Pøj pøj i hvert fald.

Anmeld

4. februar 2013

StudPsyk

Marlene Jensen skriver:

Uha piger, på torsdag skal vi scannes for anden gang. Jeg blev sat 3 dage tilbage sidst, så jeg var kun 5+5, men der var en fin lille reje på scanningen, dog kunne vi jo af gode grunde ikke se hjertet blinke, selvom det lignede lidt til at starte med 

Vi skal derfor scannes på torsdag igen, hvor jeg gerne skulle være 7+4, og vi er super nervøse. Først var bekymringen om der overhoved var en bette bebs, nu er bekymringen så om den overhoved er vokset og om hjertet slår, for det skulle det jo gerne nu.

Kender i det?

Forståeligt man er nervøs! Men det er da et godt tegn, at der var noget at se første gang! Rigtig meget god fornøjelsen når i skal afsted

Anmeld

4. februar 2013

StudPsyk

baby012 skriver:

Ork ja  

mer også selv super nervøs i mine graviditeter  

tror jeg fik købt fire trugheds scanninger inden nf 

Og når du så har set at der er hjerteblink, og baby vokser, jamen så er du nervøs for om der er noget til NF og derefter er du nervøs for MD, så bliver man nervøs for for tidlig fødsel, når man så når til omkring fødslen bliver man nervøs over om der nu går noget galt under fødslen.. 

Først når barnet ligger og trækker vejret på ens mave, er man tryg  

Og så alligevel ikke, for så er man nervøs for vuggedød, senere om de kommer til skade i vuggestuen osv :-P Jeg tror det er en af 'glæderne' ved at være mor. Den evigt underliggende bekymring

Anmeld

4. februar 2013

baby012

Janne T. skriver:

Og så alligevel ikke, for så er man nervøs for vuggedød, senere om de kommer til skade i vuggestuen osv :-P Jeg tror det er en af 'glæderne' ved at være mor. Den evigt underliggende bekymring

Det har du ret i  

tror egentlig aldrig det stopper  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.