1.5 års opdatering :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hihi det var godt!

Hvor er du heldig, at du har det sådan! Har altid været imponeret at mennesker der bare sådan kan flytte "væk". Jeg har så svært ved at forestille mig at flytte fra København, på trods af, at vi ikke kan få det vi gerne vil have her

Altsåååå nu kommer jeg jo fra jylland, boede "kun" i kbh i 5 år .. Så det var ikke så vildt endda. Men altså, vi er jo bare så hamrende rodløse, at vi sikkert flytter tilbage engang

Men ja, man får da bare lidt mere for pengene herovre. Ved kbh skal man faktisk langt ud alligevel for at få en rimelig hus til rimelig penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Altsåååå nu kommer jeg jo fra jylland, boede "kun" i kbh i 5 år .. Så det var ikke så vildt endda. Men altså, vi er jo bare så hamrende rodløse, at vi sikkert flytter tilbage engang

Men ja, man får da bare lidt mere for pengene herovre. Ved kbh skal man faktisk langt ud alligevel for at få en rimelig hus til rimelig penge

Ja det ved jeg Men det er da stort at du er flyttet fra Jylland til Sjælland og omvendt! Det kunne jeg ikke

Nej man kan ikke få noget til under 3 mio i København Desværre. I det hele taget i hovedstadsområdet er det svært - SUK!

Vil så gerne have hus og have, men stadig i København  Så vi ender nok med at lægge vores penge i en stor lejlighed i stedet. Så må tiden vise om vi kan leve uden have 

Anmeld

7. februar 2013

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det ved jeg Men det er da stort at du er flyttet fra Jylland til Sjælland og omvendt! Det kunne jeg ikke

Nej man kan ikke få noget til under 3 mio i København Desværre. I det hele taget i hovedstadsområdet er det svært - SUK!

Vil så gerne have hus og have, men stadig i København  Så vi ender nok med at lægge vores penge i en stor lejlighed i stedet. Så må tiden vise om vi kan leve uden have 

Jah, sådan er vi bare! Det er nu meget rart.

Ja, det koster skisme skejser du! .. En lækker lejlighed er også skøn. Så må I ta på ferie herovre, er sikker på Benjamin og William ku finde på noget ballade sammen .. Og vi har jo kun 14 km til Århus centrum, så der er maaaaasser at finde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.