Gravid spiser bussemænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.049 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder: Jeg har en veninde, hun er 19-20. Uge og spiser altså sine bussemænd. Kan ikke lade være med at tænke på om det kan være skidt for barnet. Det er jo bakterier.!

hun kan ikke selv se problemet og der er måske heller ikke et problem, uanset hvad er det jo hendes valg, har prøvet at Google det, men kan ikke rigtig finde ud af om det er usundt for barnet eller ej. Hvad synes/tror I.?

Vil gerne være anonym, da min veninde er herinde og ønsker ikke at hun skal vide at jeg har lavet denne tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

anynom

Anonym skriver:

Ja, som overskriften lyder: Jeg har en veninde, hun er 19-20. Uge og spiser altså sine bussemænd. Kan ikke lade være med at tænke på om det kan være skidt for barnet. Det er jo bakterier.!

hun kan ikke selv se problemet og der er måske heller ikke et problem, uanset hvad er det jo hendes valg, har prøvet at Google det, men kan ikke rigtig finde ud af om det er usundt for barnet eller ej. Hvad synes/tror I.?

Vil gerne være anonym, da min veninde er herinde og ønsker ikke at hun skal vide at jeg har lavet denne tråd

Ej, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig er farligt - hverken for hende eller barnet?! Hvad så når man er snottet og det render ned i halsen på en (som det gør om natten når man ikke kan styre det)?

Tror du skal gå op i noget andet, helt ærligt

Anmeld

3. februar 2013

Isabella_mor

jeg så engang i det der TV program der hedder krop umuligt at det ikke er farligt at spise bussemænd, og at det er noget med at immunsystemet bliver stærkere pga den lille mængde bakterier der er i bussemænd... 

at det faktisk er sundt.. 

at pille næse er således også en god vane.!!

bare liiiige vask naller bagefter ikk

Anmeld

3. februar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg kan ikke forestille mig at det er decideret farligt for hverken mor eller barn - måske nok bare mindre charmerende

Anmeld

3. februar 2013

Bare mig..

JulieWH skriver:

Ej, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig er farligt - hverken for hende eller barnet?! Hvad så når man er snottet og det render ned i halsen på en (som det gør om natten når man ikke kan styre det)?

Ulækkert eller ej, kan simpelthen ikke forestille mig, at det ligefrem er usundt!! Rooolig nu så skulle hendes barn jo tage skade af at hun er snottet. Tror da nærmest der er flere bakterier i det hun bare trækker vejret.. 

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Tak for svar :-)

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg så engang i det der TV program der hedder krop umuligt at det ikke er farligt at spise bussemænd, og at det er noget med at immunsystemet bliver stærkere pga den lille mængde bakterier der er i bussemænd... 

Ok, det vil jeg blande mig helt udenom så. De er jo bare så skrøbelige, de små væsener. Men fint, så ved jeg det til næste gang jeg bliver skeptisk

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg kan ikke forestille mig at det er decideret farligt for hverken mor eller barn - måske nok bare mindre charmerende

Nej, det ser da ikke super lækkert ud ;-)

Anmeld

3. februar 2013

Annette A

Forskning viser at mennesker der spiser deres egne bussemænd er sundere end dem som ikke gør. Noget med immunsystemet der udsættes for bakterier. Til gengæld er det farligt at spise andres bussemænd, men da barn og mor er forbundet og morens krop først bearbejder det hun spiser har det ingen betydning for barnet. Læste om det hos lægen i et illustrereret videnskab for et års tid siden.

Anmeld

3. februar 2013

Kay

Isabella_mor skriver:

det har jeg også set det program

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.