1-års fødselsdag i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Ayasmor

Jeg lavede et frugtpindsvin og nogle boller til min datters fødselsdag i sin tid Børnene var helt tossede med pindsvinet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Har i en god ide til hvordan vi skal fejre 1 årsfødselsdag i vuggestuen?

Hvad gjorde I og hvad havde i med. Der er madordning i vuggestuen, det betyder vel også noget

Skal jeg have et frugtfad og frugstænger med?

Min veninde har lige lavet den sejeste frugtkone til sin datters fødselsdag i DP... Det var "bare" en masse frugt skåret op i passende stykker og lagt ud i en bradepande som en frugtdame synes det var sådan en fin ide!

God fornøjelse med fødselsdagen.

Anmeld

3. februar 2013

katrine26

Hej jeg lavet æble kanel boller til min søns både 1 og 2 års fødselsdag de er koldt hævet og uden sukker. De er super nemme at lave og bliver dejlige fugtige så der behøver ikke at komme smør på. Katrine26

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Både ved et og 2 år har vores søn haft frugt og boller med i dagplejen, nu her 2 gang var det så lavet som en bollemand og det var mega hit og så noget lækkert frugt til, som jeg vidste de kunne lide, banan, appelsin, vindruer osv

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

katrine26 skriver:

Hej jeg lavet æble kanel boller til min søns både 1 og 2 års fødselsdag de er koldt hævet og uden sukker. De er super nemme at lave og bliver dejlige fugtige så der behøver ikke at komme smør på. Katrine26

Lyder lækkert, vil du dele opskriften

Anmeld

3. februar 2013

Morgensol

Jeg lavede museboller til min yngste datters 1 års fødselsdag i vuggestuen i oktober. De var bare et hit!!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Pølsehorn
Pizzasnegle
Frugt
Boller

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. februar 2013

maryjane

Vi bagte boller til hendes stue, og de fik også kakao.

Anmeld

4. februar 2013

katrine26

Maja84 skriver:

Lyder lækkert, vil du dele opskriften

Ja da. Plejer at til føje mellem 4-5 æbler revet og 2 stk tsk kanel til en dobbel opskrift. De skal bages dagen efter på 200 g i ca. 15-20 min. Katrine26

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2013

Malene76

Mussen2 skriver:

Har i en god ide til hvordan vi skal fejre 1 årsfødselsdag i vuggestuen?

Hvad gjorde I og hvad havde i med. Der er madordning i vuggestuen, det betyder vel også noget

Skal jeg have et frugtfad og frugstænger med?

Jeg havde lavet pølsehorn og købt smnå rosinpakker som Felix så havde med i vuggestue.  Det var børnene vilde med sagde pædagogerne da jeg hentede ham efterfølgende.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.