Afslutningen på føljetongen ang. lejligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Stumpen

Vi kan desværre først få nøglen den 1.juli.. De kan ikke nå det inden.. Gulvene skal lakeres op til weekenden (den 27.-28.) og så kommer der lister op mandag-tirsdag..

MEN nu ved vi det og så kan vi for alvor få planlagt hvad der skal gøres.. Heldigt at det er i min mors friuge, for så kan hun tage sig af Mathilde.. Godt nok kommer jeg ikke til slæbe noget og kan jo i realiteten selv se efter hende, men tror det er bedst hun slet ikke er hjemme, for det kan ikke undgåes at hun går i vejen og så er det bedst at hun er "væk"..

Så nu har den bette bare at blive derinde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Munder

Det var da rart med en afklaring omkring datoen - bare øv, at det først blev der.

Så krydser vi da fingre for at lillebebs gider at vente så længe

Anmeld

18. juni 2009

Stumpen

Jeg er godt nok ved at være godt og grundig øm i lænd og "dernede", men ellers er der ikke tegn på noget som helst, så går faktisk med fornemmelsen af at jeg skal sættes igang igen, men det afskrækker mig på ingen måde..

Skulle bare gerne lige have gjort stue og gang ordentlig rent her i weekenden, så når alt vores l%¤# i ude, så er det kun støvsugning og gulvvask der er mest nødvendig og så lige en klud her og der.. For skal ikke ret meget længere hen inden jeg ikke kan mere, det kan jeg godt mærke på ´æ bæller

Anmeld

18. juni 2009

3rollinger

Men dejligt at faa sat dato paa, saa man kan planlaegge omkring en fast dato.

Og kommer bebsen foer maa I jo bare allesammen hjem til din mor et par dage. Ville det ikke kunne lade sig goere? Selvom det selvfoelgelig jo ikke er det man har mest lyst til.

Knus

Anmeld

18. juni 2009

Stumpen

jamen egentlig kan vi jo blive boende her så længe vi vil, vi har ikke opsagt noget.. Det er bare os der vil ud så hurtig som muligt, så vi slipper for dobbelthusleje alt for længe.. Så kommer babyen oveni det hele, jamen så er der ingen ko på isen

Anmeld

18. juni 2009

st

Nå men så blev det da afklaret. Men det kunne da have været fedt at flytte ind her i weekenden.

Er det nogle sløve padder der klargører lejligheden?

st

Anmeld

18. juni 2009

Stumpen

Nej, det virker det bestemt ikke til.. Vi er jo næsten dagligt nede og kigge og det ser virkelig ud til at det bliver gjort ordentligt, så det er jo på langt sigt også det bedste og så må babyen jo komme, hvis det er det den mener den skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.