Endnu en dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Ayasmor

Laulund87 skriver:

Heldigt nok

Ja for pokker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Kløver

Ayasmor skriver:

Tak skal du have Jeg har brugt denne "how-to" til at lave vuggen

http://pastrywiz.com/cakes/babycrib1.htm

Tusind tak, den er godt lavet

Anmeld

3. februar 2013

Lullaby

Hvad er det der er udover vuggen som en slags himmel?

Anmeld

3. februar 2013

Ayasmor

Maja84 skriver:

Tusind tak, den er godt lavet

Tak

Anmeld

3. februar 2013

Ayasmor

Lullaby skriver:

Hvad er det der er udover vuggen som en slags himmel?

Det var en rest af en bordløber som jeg havde til at ligge. Det passede lige i farven med båndet, så det blev bare foldet ud over "stangen" og fastgjort med knappenåle nederst på kanten af vuggen, hvorefter jeg klippede det til, så det passede med kanten på resten af vuggen.

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Så blev kærestens niece døbt og hendes forældre havde derfor efterspurgt en kage til anledningen Jeg havde fået ønsket om runde kager i lyserød, og med vugge og små sko. Det blev så til denne kage, som ses på billederne

God søndag derude (eller det, der er tilbage af den )

hvis jeg ikke selv når at blive god til det inden supermanden skal døbes, så må du jo bare lave kagen for mig  (og så lige lære at teleportere kagen til kbh)

Anmeld

11. februar 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

hvis jeg ikke selv når at blive god til det inden supermanden skal døbes, så må du jo bare lave kagen for mig  (og så lige lære at teleportere kagen til kbh)

Haha, det er så iorden. Så må jeg bare lige overtale kæresten til, at vi skal besøge hans venner i helsingør den weekend, så vi kan tage kgen med over på den forkerte side af broen

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Haha, det er så iorden. Så må jeg bare lige overtale kæresten til, at vi skal besøge hans venner i helsingør den weekend, så vi kan tage kgen med over på den forkerte side af broen

hehe det altid godt med en plan B - meeeeeeeeeen, skal vi ikke lige satse på at jeg er skide god til det med kagerne inden længe?

Anmeld

11. februar 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

hehe det altid godt med en plan B - meeeeeeeeeen, skal vi ikke lige satse på at jeg er skide god til det med kagerne inden længe?

Det tror jeg nu sagtens godt du kan nå

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Det tror jeg nu sagtens godt du kan nå

planen er han skal døbes start august så har ca 6 måneder - der burde jeg snildt kunne, hvis altså jeg kan finde nogen ting at bage til, nu skal jeg hjem til min mor onsdag, så bager jeg en kage der, så for vi gæster i sidste weekend feb så skal der være kage :p og så det jo min kærestes fødselsdag, hvor jeg forhåbentligt er blevet god nok til at lave en fin kage og ikke bare sådan noget makværk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.