Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Mathilde

Igår aftes begyndte jeg at få mens. lign. smerter omme i min lænd... det gjorde en del mere ondt end ved mens og samtidig "krampede" det nederst i maven som en skarp smerte. Det kom 3 gange i løbet af ca. 30-40 min.
Det er jo ikke veer allerede og det føltes ikke som plukveer, da de ikke plejer at gøre ondt.
Er der nogle der har en idé om hvad det kunne være?
Det niver ind imellem lidt i underlivet, men det er meget kortvarigt.

Jeg har forresten blærebetændelse, men er i behandling på 3. dagen. Mon det bare er det der driller...?

Knus Mathilde 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Mca<3

Det er garanteret blærebet. der driller ..
Det kan give ve agtige smerter når man er gravid

Anmeld

18. juni 2009

A.

det kan skyldes  blærebetændelse men det lyder også som små veer så det er lidt svært at finde ud af..hvis du var lidt for aktiv så kun du jo får plukveer somer lidt stærke husk at du er jo lang henne så krop er ved at gøre sig lige så stille klar til føde..synes ikke at du skal være bekymret..jeg haft også rigtigt slemme blærebetændelse da jeg var gravid og haft rigtigt slemme plukveer pga..men bliver det ved så kontakt jm eller lægen

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

Tanja.. skriver:

Det er garanteret blærebet. der driller ..
Det kan give ve agtige smerter når man er gravid

Hm dumme blærebetændelse sjovt at jeg først mærker til den nogle dage efter jeg er kommet i behandling med pencilin...

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Mathilde skriver:

Hm dumme blærebetændelse sjovt at jeg først mærker til den nogle dage efter jeg er kommet i behandling med pencilin...

Det kan du have ret i . Gad vide om behandlingen virker tænker jeg

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

agnieszka skriver:

det kan skyldes  blærebetændelse men det lyder også som små veer så det er lidt svært at finde ud af..hvis du var lidt for aktiv så kun du jo får plukveer somer lidt stærke husk at du er jo lang henne så krop er ved at gøre sig lige så stille klar til føde..synes ikke at du skal være bekymret..jeg haft også rigtigt slemme blærebetændelse da jeg var gravid og haft rigtigt slemme plukveer pga..men bliver det ved så kontakt jm eller lægen

Jeg havde været igang med at sortere noget tøj, men det skulle jeg jo også gerne kunne holde til men ja, kroppen er ved at være belastet....
Jeg er nu heller ikke bekymret, men undrer mig over hvad det var.

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

Tanja.. skriver:

Det kan du have ret i . Gad vide om behandlingen virker tænker jeg

Ja godt spørgsmål... Jeg plejer at tage godt imod behandling med pencilin, men kroppen reagerer måske lidt anderledes når man er gravid

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Mathilde skriver:

Ja godt spørgsmål... Jeg plejer at tage godt imod behandling med pencilin, men kroppen reagerer måske lidt anderledes når man er gravid

Kan bare huske da jeg meldte mig med veer ved 2 fødsel på fødegangen da sagde de at jeg slet ikke havde veer , men det var pga blære betændelse og så sendte de mig hjem .. Godt jeg troede på min krop og mig selv for 3 timer efter var han født  Tror godt kroppen kan reagere anderledes på pencellin når man er gravid ..

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Jeg havde blærebetændelse sidst i graviditeten, men kunne intet mærke... JM sagde at det var normalt at nogen gravide ikke kunne mærke de havde det...

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

Tanja.. skriver:

Kan bare huske da jeg meldte mig med veer ved 2 fødsel på fødegangen da sagde de at jeg slet ikke havde veer , men det var pga blære betændelse og så sendte de mig hjem .. Godt jeg troede på min krop og mig selv for 3 timer efter var han født  Tror godt kroppen kan reagere anderledes på pencellin når man er gravid ..

Uh hold da op
Ja så er det nok meget almindeligt at have ve-lignende smerter når man har blærebetændelse...
Jeg må jo se hvad der sker.
Skulle jeg gå i fødsel, så opdager jeg det nu nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.