Underlige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Frkmtc

Hej alle skønne mennesker , håber der måske er nogle som måske har nogle erfaringer eller andet

Jeg havde en sa for 3 uger siden, og har brugt ægløsningstest o graviditets test til at se hvornår den faldt , det har hjulpet rigtig godt..

Jeg stod i forgårs og i går med en ægløsningstest jeg ville sige var positiv! Og jeg har haft ømme brystvorter og bryster i sidste 3 dage , og en underlig følelse i min livmoder, ligesom om den er øm ?

Og så det mest underlige er ,at jeg tog en graviditetstest i morgen og der kom en meget lille streg . Kan det være min æløsning der er her selvom mit hcg hormon ikke er 100% ude af kroppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

come2

Frkmtc skriver:

Hej alle skønne mennesker , håber der måske er nogle som måske har nogle erfaringer eller andet

Jeg havde en sa for 3 uger siden, og har brugt ægløsningstest o graviditets test til at se hvornår den faldt , det har hjulpet rigtig godt..

Jeg stod i forgårs og i går med en ægløsningstest jeg ville sige var positiv! Og jeg har haft ømme brystvorter og bryster i sidste 3 dage , og en underlig følelse i min livmoder, ligesom om den er øm ?

Og så det mest underlige er ,at jeg tog en graviditetstest i morgen og der kom en meget lille streg . Kan det være min æløsning der er her selvom mit hcg hormon ikke er 100% ude af kroppen?

Hvor langt var du henne da du mistede. ?

Det lyder til dit HCG ikke er helt ude af kroppen endnu.

Anmeld

3. februar 2013

L&V

Frkmtc skriver:

Du bliver ikke fulgt mht hcg? Tænker bare at det sagtens kan skyldes hcg og man kan godt være lidt øm efter en sa alt efter hvor langt man var osv

Anmeld

3. februar 2013

Frkmtc

come2 skriver:

Hvor langt var du henne da du mistede. ?

Det lyder til dit HCG ikke er helt ude af kroppen endnu.

Jeg var i uge 10, men det var gået til i uge 6, så der var det stoppet med at danne hormon, går jeg ud fra

Det er bare underligt med de har symptomer i brysterne osv..
Her er et billede af ægløsningstesten i forgårs.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2013

Frkmtc

Månsson skriver:

Du bliver ikke fulgt mht hcg? Tænker bare at det sagtens kan skyldes hcg og man kan godt være lidt øm efter en sa alt efter hvor langt man var osv

Jeg har bare ikke haft nogle symptomer overhovedet før-
Havde smerter de første 14 dage efter sa'en, men de holdt op igen, og så er der kommet de her symptomer som startede for 3 dage siden ca.

Anmeld

3. februar 2013

L&V

Frkmtc skriver:

Jeg har bare ikke haft nogle symptomer overhovedet før-
Havde smerter de første 14 dage efter sa'en, men de holdt op igen, og så er der kommet de her symptomer som startede for 3 dage siden ca.

Oki jeg tror jeg ville gi det lidt tid og evt få taget en blodprøve

Anmeld

3. februar 2013

Frkmtc

Månsson skriver:

Oki jeg tror jeg ville gi det lidt tid og evt få taget en blodprøve

Ja, ser også tiden an Men syntes bare det er underligt at jeg lige pludselig får disse symptomer.
Jeg ved ikke om man kan have ægløsning selvom man måske har en lille bitte smule hcg i blodet ??
Jeg har hørt om nogle der har prøvet det faktisk

Anmeld

3. februar 2013

L&V

Frkmtc skriver:

Ja, ser også tiden an Men syntes bare det er underligt at jeg lige pludselig får disse symptomer.
Jeg ved ikke om man kan have ægløsning selvom man måske har en lille bitte smule hcg i blodet ??
Jeg har hørt om nogle der har prøvet det faktisk

Jeg var omkring 7uger henne da jeg havde sa og det tog lidt over 14dage før mit hcg var i 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.