Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Jeg har bestilt en tid ved Hanne på lørdag ! Ihh hvor jeg glæder mig.. 305 er også en rimelig pris syntes jeg ..
Jeg har bestilt en tid ved Hanne på lørdag ! Ihh hvor jeg glæder mig.. 305 er også en rimelig pris syntes jeg ..
Jeg synes det er rimelige priser og Hanne er god, så jeg er sikker på at det bliver godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Jeg synes det er rimelige priser og Hanne er god, så jeg er sikker på at det bliver godt
Ja det syntes jeg også !
Jeg er også ret spændt på det ...
AalborgPigen skriver: Anbefal en frisør i Aalborg og omegn .. Jeg er ikke blevet klippet i en evighed ! Nu trænger jeg bare til det !
Anbefal en frisør i Aalborg og omegn ..
Jeg er ikke blevet klippet i en evighed !
Nu trænger jeg bare til det !
**Ønskebabyen skriver: Salon Solveig i borgergade Super søde og Christine er fantastisk god Mener en klipning koster 265
Salon Solveig i borgergade Super søde og Christine er fantastisk god Mener en klipning koster 265
Det er dælme billigt ! Det vil jeg da lige tjekke ud !
AalborgPigen skriver: Det er dælme billigt ! Det vil jeg da lige tjekke ud !
**Ønskebabyen skriver: Ja og hun er virkelig dygtig! Ja, det er de andre helt sikkert også, men det er altid Christine der klipper mig, og jeg går altid derfra med et stort smil
Ja og hun er virkelig dygtig! Ja, det er de andre helt sikkert også, men det er altid Christine der klipper mig, og jeg går altid derfra med et stort smil
Jeg har lige tjekket, hun har barsel.. Så nu har jeg bestilt tid ved Salon Sisters..
Jeg kan godt se det er billigt at blive klippet i Randers Her koster det mellem 139-250 kr. Der er selvf. dyrere steder, men de fleste ligger i det prisleje
Nå det var et sidespor, sad bare og tænkte at 300 kr var dyrt
Laulund87 skriver: Jeg kan godt se det er billigt at blive klippet i Randers Her koster det mellem 139-250 kr. Der er selvf. dyrere steder, men de fleste ligger i det prisleje Nå det var et sidespor, sad bare og tænkte at 300 kr var dyrt
Høhø. Jeg kunne ikke drømme om at give mere end 250 kr
Dinna88 skriver: Høhø. Jeg kunne ikke drømme om at give mere end 250 kr
Nej
300 er slet ikke dyrt ! Jeg plejer at give 380 ... Så det kan min pung ikke klare længere..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128