åhhh syg 39+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Mariajny

det er da bare irriterende... jeg har fået en god gang influenza, er ved at drukne mig selv i theog næsespray.
Næsespryen virker bare ikke i dag, er fuldstændig lukket til med snot, så det render bare ud igen.. Har så ondt de mærkeligste sted, såsom armhulen, under mine fødder osv osv osv..

Bare lige et ynke indlæg herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

StudPsyk

Mariajny skriver:

det er da bare irriterende... jeg har fået en god gang influenza, er ved at drukne mig selv i theog næsespray.
Næsespryen virker bare ikke i dag, er fuldstændig lukket til med snot, så det render bare ud igen.. Har så ondt de mærkeligste sted, såsom armhulen, under mine fødder osv osv osv..

Bare lige et ynke indlæg herfra

God bedring! Det burde være forbudt med sygdom, når man er gravid 

Anmeld

3. februar 2013

Mariajny

Janne T. skriver:

God bedring! Det burde være forbudt med sygdom, når man er gravid 

ja specielt når det er lige op over terminen

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Mariajny skriver:

ja specielt når det er lige op over terminen

Ja, jeg synes det var slemt nok da jeg fik det nu her 30+!!! Men synes jeg har hørt man sjældent går i fødsel når man er syg, så håber du når at blive rask

Anmeld

3. februar 2013

Mariajny

Janne T. skriver:

Ja, jeg synes det var slemt nok da jeg fik det nu her 30+!!! Men synes jeg har hørt man sjældent går i fødsel når man er syg, så håber du når at blive rask

jaa det er også det jeg har læst et sted... og prinsessen må da meget gerne komme ud, så ville godt være fri for det sygdom..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.