PIP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Tynen

GOK!!!

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

Mæh

Anmeld

15. marts 2008

Monica

Jep, er her også...

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

Wee...
Så ER der da lidt fest i aften.
Lars sidder i stuen og arbejder, og så ku jeg jo lige lave snigeren...
Skal møde kl. 07 hundrede, i morgen tidlig, så skal ikke for sent i seng.
Medmindre festen bliver vild.
;)

Anmeld

15. marts 2008

Monica

MIN lars stener fodbold, så jeg ku jo liiige...
Men skal også snart i seng, Gustav er blevet snottet/hostet/feber= Meget lidt natte søvn...Gaab, han sov inde hos os igår, græd hele tiden og så ligger han jo og karter rundt i sengen, Christ!!! Han fylder jo mere end en mig...8D8D

Skla du arbejde i morgen?? Hva er det nu du laver??

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] MIN lars stener fodbold, så jeg ku jo liiige... Men skal også snart i seng, Gustav er blevet snottet/hostet/feber= Meget lidt natte søvn...Gaab, han sov inde hos os igår, græd hele tiden og så ligger han jo og karter rundt i sengen, Christ!!! Han fylder jo mere end en mig...8D8D Skla du arbejde i morgen?? Hva er det nu du laver??[/citat] Jeg er vikar i en boenhed for udv.hæmmede. Har en 7-15 vagt... GAB, men det giver ok på sådan en søndag. Og den første times tid, sidder vi såmænd bare og har "overlap" og får runnere og kaffe. :) Ellers skal nogle hjælpes i bad, og så skal DE have morgenkaffe, som vi ansatte selvfølgelig deltager i. :) Alt efter vejret gåt vi måske en tur, eller ser en film, eller spiller 500, eller hva vi nu kan finde på, på sådan en søndag. Så er det snart frokost. Og så er klokken snart 14, hvor vi så småt gør klar til "overlap" igen. Så det er ikke en hård vagt, tværtimod, nærmere ret søvndyssende, især hvis man som dig har haft et barn som har holdt én vågen. Been there... :'(

Anmeld

15. marts 2008

Monica

Ja, runnere og kaff, det er lige til at klare en søndag morgen...:D:D Lyder som om at det er et hyggeligt arb du har...

Må vist hellere se om der er ANDET end fodbold....;);)

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

Monica skriver:

Ja, runnere og kaff, det er lige til at klare en søndag morgen...:D:D Lyder som om at det er et hyggeligt arb du har...

Må vist hellere se om der er ANDET end fodbold....;);)

Håber I få en rolig nat.
Jeg smutter også nu.
Hej...

Anmeld

15. marts 2008

Susan1978

er i alle så gået ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.