Hvor meget skal man passe på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Laulund87

Tja du skal da nok passe på at du ikke får et ordentligt spark i maven f.eks, men ellers skal du ikke passe på. Hvis du får det skidt eller får ondt, skal du nok slappe lidt af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Anonym trådstarter

UmmA skriver:

Du skal da bare goere alt det du plejer, hvis du faar ondt eller faar det skidt skal du maaske geare lidt ned, men ellers lev dit liv og nyd din soen.

Jeg har en dreng paa 17mdr og er ogsaa gravid, jeg loeber rundt med ham, baerer rundt paa ham i timevis (foretraekker baby-wearing frem for klapvogn), tumler og wrestler med ham, og leger ligesaa vildt som jeg altid har gjort med ham.

Det er sundt at vaere fysisk aktiv, baade for babyen og for dig. Det vil goere din foedsel langt nemmere hvis du er i fysisk god form

Bære ham også stadig, men mere hvis han sparkede mig i maven eller lign.

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tja du skal da nok passe på at du ikke får et ordentligt spark i maven f.eks, men ellers skal du ikke passe på. Hvis du får det skidt eller får ondt, skal du nok slappe lidt af.

Okay, tak for svar

Anmeld

3. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jamen, mere hvis han kommer til at sparke eller slå mig i maven eller lign.

på nuværende tidspunkt er fosteret SÅ lille og ligger SÅ godt gemt væk at han aldrig aldrig aldrig ville kunne have mulighed for at sparke dig i maven så han ville skade fosteret..

når du kommer længere hen skal du være lidt mere forsigtig med at han ikke hopper på maven, men selvom han måske kom til at sparke dig i maven, er der virkelig meget lille sandsynlighed for at baby vil komme til skade!

- der skal helt enorm meget kræft til før at baby kommer til skade, du skal huske på din krop er i bund og grund bygget til at være gravid og passe på barnet inde i maven.

jeg kender flere der er faldet, og landt direkte på maven, uden der er sket noget som helst med baby inde i maven..

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

på nuværende tidspunkt er fosteret SÅ lille og ligger SÅ godt gemt væk at han aldrig aldrig aldrig ville kunne have mulighed for at sparke dig i maven så han ville skade fosteret..

når du kommer længere hen skal du være lidt mere forsigtig med at han ikke hopper på maven, men selvom han måske kom til at sparke dig i maven, er der virkelig meget lille sandsynlighed for at baby vil komme til skade!

- der skal helt enorm meget kræft til før at baby kommer til skade, du skal huske på din krop er i bund og grund bygget til at være gravid og passe på barnet inde i maven.

jeg kender flere der er faldet, og landt direkte på maven, uden der er sket noget som helst med baby inde i maven..

Okay tak for svar. Så kan jeg sagtens lege videre.

Min søn er en lille vildbasse som elsker at hoppe i sengen og lege ridse ranke på min mave eller ryg.

Anmeld

3. februar 2013

AnthonsMor

Du skal leve din hverdag som du altid har gjort, pånær selvfølgelig alkohol og helst heller ingen cigaretter

Men mht. din søn.. Der kan du tumle ligeså meget som I altid har gjort, der skal et spark fra en voksen mand til for at skade et foster, og der skal du være en del længere henne, før der overhovedet kan være tale om, at du og/eller fosteret tager skade..

Og med spark mener jeg ikke bare et lille skub eller noget, altså det skal være massiv vold Babyen ligger godt gemt, så ingen fare på færde

Held og lykke med graviditeten!

Anmeld

3. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er idag gravid 6+2,men har en søn på 2 år som har meget krudt i måsen.

Hvor meget skal jeg passe på?

Kan se at du allerede har fået en masse relevante svar på dit spørgsmål, så jeg vil bare ønske dig tillykke med graviditeten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.