kools

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

aya-zia

(billeder længer nede)

KOM  TIL ÅBENHUS... eller afhold et homeparty...

lige meget hvad så har i muligheden for at opleve den nye kollektion fra kools...

den lækre kollektion kommer i mine hænder den 16/2...

den 17/2 holder jeg åbenhus og fra den 18/2 kan i booke homepartys... (enkle datoer undtaget da de er booket) 

tøjet er i FEDE farver (svært at gengive på billeder men det er skrig pink samt orange f.eks)

det er i top kvalitet og skulle der være en fejl så er service HELT i top...

i kan ALTID sørger hvis i ønsker mere info.. ellers følg med her ( der bliver lagt nyt billede ind hver dag på denne side... starter igen i morgen ) https://www.facebook.com/#!/KoolsKonsulentRingkobingSkjern

hilsen en SUPER glad og spændt kools konsulent

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. februar 2013

Dot D

Jeg kan desværre ikke komme, men er lidt nysgerrig på den stribede poncho til voksne og bukserne på drengen lige ovenover... Har du evt en pris på disse to - og str på poncho

Anmeld

3. februar 2013

aya-zia

det kan jeg godt forstå du er hehe...

altså her ik lige tjekket hvor du bor.. men der er jo en del andre konsulenter end mig.. så hvis du går ind på www.kools.dk så kan du finde den konsulent som er tættest på dig...

de skal også holde åbenhus den dag og ellers kan du sikkert lave en homeparty aftale med en af dem hvis du ønsker...

priserne ved vi desværrer ikke før den 16/2... der samles alle konsulenter til kick off på fyn... så jeg ved TIDLIGST priserne lørdag aften når jeg kommer hjem..

str i WOMEN er S-M-L

i børn går str i hovedtræk 74/80- 146/152

enkle str går dog ned i 62/68

Anmeld

3. februar 2013

aya-zia

Dot D skriver:

Jeg kan desværre ikke komme, men er lidt nysgerrig på den stribede poncho til voksne og bukserne på drengen lige ovenover... Har du evt en pris på disse to - og str på poncho

hov har svaret dig kom bare til at skrive i tråden frem for at besvar dit opslag

Anmeld

3. februar 2013

Dot D

aya-zia skriver:

hov har svaret dig kom bare til at skrive i tråden frem for at besvar dit opslag

Hi hi, sådan kan dte gå...

Jeg må holde øje med nogen i mit område...

Tak for svar

Anmeld

3. februar 2013

aya-zia

Dot D skriver:

Hi hi, sådan kan dte gå...

Jeg må holde øje med nogen i mit område...

Tak for svar

det var da så lidt... ellers kan du søge på facebook... vi hedder alle noget med koolskonsulenter (og så det område vi nu dækker)

mit er f.eks https://www.facebook.com/?ref=logo#!/KoolsKonsulentRingkobingSkjern

Anmeld

3. februar 2013

aya-zia

ihhhh håber altså nogle af jer benytter jer af dette mærke bare en gang i jeres liv... i vil virkelig ik blive skuffet

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

nu kan jeg ikke lige huske reglen om hvor tit man må "op" sin tråd...

NOGLE DER KAN HJÆLPE...???

Anmeld

10. februar 2013

aya-zia

stadig ik nogle der kan huske reglen eller kan sende et link hvor det står???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+