Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, hvor er der mange lykønskinger... Virkelig overvældende! Tusind tusind tak skal i have alle sammen! Det er bare så stort at i interesserer jer så meget for os herhjemme... :')
Jeg vil virkelig gerne svare jer alle sammen, men skal lige have mit store overskud igen hehe...
Er begyndt at mærke at krafterne blev godt og grundigt slidt på i går, så vil hoppe i bad og massere mine junger så der kan komme en masse dejlig mælk i dem til lillemanden og bagefter ind i seng og hyggeputte
Jeg skal nok svare jer alle sammen, men det kommer lidt ad gangen
Og selvom der står jeg er online, så har jeg kun kigget på computeren to-gange i dag lige hurtigt, så jeg er her og ser jer, men ja, jeg er her alligevel slet ikke.. Total hemmelig nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Hvor er det vildt! Tusind tak for alt jeres dejlige ve-støv piger, det hjalp bare SÅ meget, for i går d. 2/2-2013 kl. 17.27 fødte jeg simpelthen en meget velskabt, smuk og helt igennem vidunderlig lille dreng mere! Jeg må altså indrømme at jeg er en smule stolt af min præstation... Ikke fordi jeg skal blære mig alt for meget, men jeg er virkelig forundret over hvor meget jeg kunne finde ud af det med at trække vejret ordenligt og hvor meget det egentlig hjalp, selvom jeg stadig fik epidural (fordi jeg er af den mening at der ikke er nogen grund til at have unødigt ondt) så virkede den faktisk ikke særlig godt, så jeg kunne stadig tydeligt mærke veerne men det tog i hvert fald toppen af bjerget... Nå, men vores lille dreng blev vejet til 3576 gram og målt til at være 52 cm lang Han fik 10 i apgar-score på trods af at da mit vand blev taget var det en smule lysegrønt.. Han klarede det bare så flot, den lillemand Nå men jeg har jo en regning at betale for alt den dejlige ve-støv der blev sendt afsted i forgårs Tusinde tak skal i have tøser!! Nå ja forresten, ingen bristninger hos mig, jeg kan gå normalt og man skulle faktisk ikke tro at jeg for under et døgn siden havde presset en lille skabning ud af mig heheh Og navnet, skal vi lige være HELT 100 på, for vi har to vi vakler lidt imellem... Jeg skal nok sige til når vi beslutter os
Hvor er det vildt!
Tusind tak for alt jeres dejlige ve-støv piger, det hjalp bare SÅ meget, for i går d. 2/2-2013 kl. 17.27 fødte jeg simpelthen en meget velskabt, smuk og helt igennem vidunderlig lille dreng mere!
Jeg må altså indrømme at jeg er en smule stolt af min præstation... Ikke fordi jeg skal blære mig alt for meget, men jeg er virkelig forundret over hvor meget jeg kunne finde ud af det med at trække vejret ordenligt og hvor meget det egentlig hjalp, selvom jeg stadig fik epidural (fordi jeg er af den mening at der ikke er nogen grund til at have unødigt ondt) så virkede den faktisk ikke særlig godt, så jeg kunne stadig tydeligt mærke veerne men det tog i hvert fald toppen af bjerget...
Nå, men vores lille dreng blev vejet til 3576 gram og målt til at være 52 cm lang Han fik 10 i apgar-score på trods af at da mit vand blev taget var det en smule lysegrønt.. Han klarede det bare så flot, den lillemand
Nå men jeg har jo en regning at betale for alt den dejlige ve-støv der blev sendt afsted i forgårs Tusinde tak skal i have tøser!!
Nå ja forresten, ingen bristninger hos mig, jeg kan gå normalt og man skulle faktisk ikke tro at jeg for under et døgn siden havde presset en lille skabning ud af mig heheh
Og navnet, skal vi lige være HELT 100 på, for vi har to vi vakler lidt imellem... Jeg skal nok sige til når vi beslutter os
TILLYKKE med den lille guldklump, hvor ser han bare sød ud
Dot D skriver: Stort tillykke med den dejlige dreng
Stort tillykke med den dejlige dreng
Tusind tak!
VIPpigen skriver: Stor tillykke med den skønne dreng
Stor tillykke med den skønne dreng
Tusind taak!
Freyjasmor skriver: Hvor er han sød!!! Stort tillykke
Hvor er han sød!!! Stort tillykke
Mange tak skal du have
aya-zia skriver: hvor er han da bare FANTASTISK lækker..
hvor er han da bare FANTASTISK lækker..
Tak skal du have!!
Benjamins'mor skriver: Kæmpe stort tillykke hvor han bare kær
Kæmpe stort tillykke hvor han bare kær
Hihi tusind tak!
emmagirl skriver: STOOOORT tillykke!!!!
STOOOORT tillykke!!!!
TAAAAAK!!
Babymor2010 skriver: Hvor er han dejlig - STORT STORT tillykke med ham Så virkede mit store pust alligevel i din tråd
Hvor er han dejlig - STORT STORT tillykke med ham
Så virkede mit store pust alligevel i din tråd
Jaah det gjorde så!! Tusind tak skal du have!! Hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128