Jeg er blevet mor igen!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Muhmi

Puha, hvor er der mange lykønskinger... Virkelig overvældende! Tusind tusind tak skal i have alle sammen! Det er bare så stort at i interesserer jer så meget for os herhjemme... :') 

Jeg vil virkelig gerne svare jer alle sammen, men skal lige have mit store overskud igen hehe...

Er begyndt at mærke at krafterne blev godt og grundigt slidt på i går, så vil hoppe i bad og massere mine junger så der kan komme en masse dejlig mælk i dem til lillemanden og bagefter ind i seng og hyggeputte

Jeg skal nok svare jer alle sammen, men det kommer lidt ad gangen 

Og selvom der står jeg er online, så har jeg kun kigget på computeren to-gange i dag lige hurtigt, så jeg er her og ser jer, men ja, jeg er her alligevel slet ikke.. Total hemmelig nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

K&S

Muhmi skriver:

Hvor er det vildt!

Tusind tak for alt jeres dejlige ve-støv piger, det hjalp bare SÅ meget, for i går d. 2/2-2013 kl. 17.27 fødte jeg simpelthen en meget velskabt, smuk og helt igennem vidunderlig lille dreng mere!

Jeg må altså indrømme at jeg er en smule stolt af min præstation... Ikke fordi jeg skal blære mig alt for meget, men jeg er virkelig forundret over hvor meget jeg kunne finde ud af det med at trække vejret ordenligt og hvor meget det egentlig hjalp, selvom jeg stadig fik epidural  (fordi jeg er af den mening at der ikke er nogen grund til at have unødigt ondt) så virkede den faktisk ikke særlig godt, så jeg kunne stadig tydeligt mærke veerne men det tog i hvert fald toppen af bjerget...

Nå, men vores lille dreng blev vejet til 3576 gram og målt til at være 52 cm lang Han fik 10 i apgar-score på trods af at da mit vand blev taget var det en smule lysegrønt.. Han klarede det bare så flot, den lillemand

Nå men jeg har jo en regning at betale for alt den dejlige ve-støv der blev sendt afsted i forgårs Tusinde tak skal i have tøser!! 

Nå ja forresten, ingen bristninger hos mig, jeg kan gå normalt og man skulle faktisk ikke tro at jeg for under et døgn siden havde presset en lille skabning ud af mig heheh

Og navnet, skal vi lige være HELT 100 på, for vi har to vi vakler lidt imellem... Jeg skal nok sige til når vi beslutter os 

TILLYKKE med den lille guldklump, hvor ser han bare sød ud

Anmeld

4. februar 2013

Hailiesmom11

Ihh stort tillykke hvor er han altså bare super lækker

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

Dot D skriver:

Stort tillykke med den dejlige dreng

Tusind tak! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

VIPpigen skriver:

Stor tillykke med den skønne dreng

Tusind taak! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

Freyjasmor skriver:

Hvor er han sød!!!

Stort tillykke

Mange tak skal du have  

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

aya-zia skriver:

hvor er han da bare FANTASTISK lækker..

Tak skal du have!! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Kæmpe stort tillykke hvor han bare kær

Hihi tusind tak! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

emmagirl skriver:

STOOOORT tillykke!!!! 

TAAAAAK!! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Hvor er han dejlig - STORT STORT tillykke med ham 

Så virkede mit store pust alligevel i din tråd 

Jaah det gjorde så!! Tusind tak skal du have!! Hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.