Jeg er blevet mor igen!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

banana3

Muhmi skriver:

Hvor er det vildt!

Tusind tak for alt jeres dejlige ve-støv piger, det hjalp bare SÅ meget, for i går d. 2/2-2013 kl. 17.27 fødte jeg simpelthen en meget velskabt, smuk og helt igennem vidunderlig lille dreng mere!

Jeg må altså indrømme at jeg er en smule stolt af min præstation... Ikke fordi jeg skal blære mig alt for meget, men jeg er virkelig forundret over hvor meget jeg kunne finde ud af det med at trække vejret ordenligt og hvor meget det egentlig hjalp, selvom jeg stadig fik epidural  (fordi jeg er af den mening at der ikke er nogen grund til at have unødigt ondt) så virkede den faktisk ikke særlig godt, så jeg kunne stadig tydeligt mærke veerne men det tog i hvert fald toppen af bjerget...

Nå, men vores lille dreng blev vejet til 3576 gram og målt til at være 52 cm lang Han fik 10 i apgar-score på trods af at da mit vand blev taget var det en smule lysegrønt.. Han klarede det bare så flot, den lillemand

Nå men jeg har jo en regning at betale for alt den dejlige ve-støv der blev sendt afsted i forgårs Tusinde tak skal i have tøser!! 

Nå ja forresten, ingen bristninger hos mig, jeg kan gå normalt og man skulle faktisk ikke tro at jeg for under et døgn siden havde presset en lille skabning ud af mig heheh

Og navnet, skal vi lige være HELT 100 på, for vi har to vi vakler lidt imellem... Jeg skal nok sige til når vi beslutter os 

Ååårh kæmpe stort tillykke ! Når vi når juli, så må du gerne sende ve-støv til mig ååårh jeg glæder mig til at høre navnet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

frk1991

Tillykke

Anmeld

3. februar 2013

o1Mutte

Stort tillykke med den lille prins

Anmeld

3. februar 2013

M (:

Muhmi skriver:

Hvor er det vildt!

Tusind tak for alt jeres dejlige ve-støv piger, det hjalp bare SÅ meget, for i går d. 2/2-2013 kl. 17.27 fødte jeg simpelthen en meget velskabt, smuk og helt igennem vidunderlig lille dreng mere!

Jeg må altså indrømme at jeg er en smule stolt af min præstation... Ikke fordi jeg skal blære mig alt for meget, men jeg er virkelig forundret over hvor meget jeg kunne finde ud af det med at trække vejret ordenligt og hvor meget det egentlig hjalp, selvom jeg stadig fik epidural  (fordi jeg er af den mening at der ikke er nogen grund til at have unødigt ondt) så virkede den faktisk ikke særlig godt, så jeg kunne stadig tydeligt mærke veerne men det tog i hvert fald toppen af bjerget...

Nå, men vores lille dreng blev vejet til 3576 gram og målt til at være 52 cm lang Han fik 10 i apgar-score på trods af at da mit vand blev taget var det en smule lysegrønt.. Han klarede det bare så flot, den lillemand

Nå men jeg har jo en regning at betale for alt den dejlige ve-støv der blev sendt afsted i forgårs Tusinde tak skal i have tøser!! 

Nå ja forresten, ingen bristninger hos mig, jeg kan gå normalt og man skulle faktisk ikke tro at jeg for under et døgn siden havde presset en lille skabning ud af mig heheh

Og navnet, skal vi lige være HELT 100 på, for vi har to vi vakler lidt imellem... Jeg skal nok sige til når vi beslutter os 

Stort tillykke med lillebror! 

Anmeld

3. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er han smuk  Jes! Jeg vidste at du skulle have en dreng 

Anmeld

3. februar 2013

Kongmulle

Hjertelig tillykke

Anmeld

3. februar 2013

Becks

Stort tillykke med ham
Hvor ser han dog bare lækker og dejlig ud

Anmeld

3. februar 2013

dukke

Muhmi skriver:

Hvor er det vildt!

Kæmpe stort tillykke med ham hvor er han skøn

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Stort tillykke og hvor den lille gut dog ligner sin far :-)

Anmeld

3. februar 2013

Janni.

Åh hvor er han total lækker! Silas må være en stolt storebror.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.