Fatter det ikke.. Min test var tydeligere igår:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Den tydelige er fra i forgårs om aftenen. Og den her er fra i morges. Undre mig over jeg tester altid bedst om aftenen.. Hmm.. Og de har varieret sådan her i en lille uges tid.. Er meget i tvivl om jeg er gravid.. Burde være omkring 4 (+5/6) ca.. Hjælp
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Den tydelige er fra i forgårs om aftenen. Og den her er fra i morges. Undre mig over jeg tester altid bedst om aftenen.. Hmm.. Og de har varieret sådan her i en lille uges tid.. Er meget i tvivl om jeg er gravid.. Burde være omkring 4 (+5/6) ca.. Hjælp

Enten kan du være kortere henne, danne hcg langsomt eller os er det ved at blive en sa det er mine bud

Anmeld

3. februar 2013

nielsen80

Dobbelt

Anmeld

3. februar 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Få kvinder udskiller faktisk mindre hsg om morgenen end om aftenen..måske du er en af dem, specielt hvis det når du skriver du altid tester mere positiv om aftenen. Hvis den er lige så tydelig i aften som den var i går aftes, ja så ville jeg ikke være urolig. De der tissetest er jo altså ikke sikre og kan ikke bruges til at følge udviklingen, det eneste der giver et rigtigt resultat, det er blodprøver ved lægen.

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

tak for svar... hvad betyder dobbelt?

Ja må teste i aften igen.. synes altid de teste jeg har om morgen er mindst tydelige, men er nu stadig urolig, når de er så forskellige... frygter selvfølgelig det er Sa, hvilket jeg ikke har prøvet før..

Danner ikke så hurtigt HCG, sidste graviditet var jeg ca. 4+2 ved lægen og der kunne de ikke se det på en graviditets test, kun ved blodprøve...

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

er sikkert ved at miste så

Anmeld

3. februar 2013

nielsen80

Anonym skriver:

tak for svar... hvad betyder dobbelt?

Ja må teste i aften igen.. synes altid de teste jeg har om morgen er mindst tydelige, men er nu stadig urolig, når de er så forskellige... frygter selvfølgelig det er Sa, hvilket jeg ikke har prøvet før..

Danner ikke så hurtigt HCG, sidste graviditet var jeg ca. 4+2 ved lægen og der kunne de ikke se det på en graviditets test, kun ved blodprøve...

Kom til at trykke på send to gange, så det samme indlæg stod to gange. Jeg slettet det ene og skrev dobbelt i stedet.

Hvis du udskiller hsg langsomt, og i det hele taget har dårlig erfaring med tissetest, så synes jeg du skal gå til lægen, og få en blodprøve taget.

For det meste vil en SA medføre lidt smerter, men hvis du ikke er så langt henne, kan det selvfølgelig ikke udlukkes - kontakt lægen hvis du er meget i tvivl.

for en sund og god graviditet til dig.

Anmeld

3. februar 2013

Silas <3

Jeg havde samme 'problem' nu her da jeg testede positiv. Første dag ku jeg næsten ikk se stregen, dagen efter lidt mere dagen efter igen næsten ikk og derefter blev den tydeligere

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

okay hvor langt var du henne før du kunne få rigtig positiv så

Anmeld

3. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

okay hvor langt var du henne før du kunne få rigtig positiv så

4+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.