Øv er så bange for at skulle til lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er så bange for at skulle til lægen på mandag og få svar på mine prøver og især hiv prøven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

GUSO

Anonym skriver:

Jeg er så bange for at skulle til lægen på mandag og få svar på mine prøver og især hiv prøven

Øv det lyder ikke rart :0( har du været udsat for smitte siden du er så bange?? Ihvertfald får du lige en og så krydser jeg fingre for et positivt resultat ( altså negativt) ok ved ikke hvordan jeg skal skrive for det ikke skal lyde forkert, men håber testen er negativ

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Øv det lyder ikke rart :0( har du været udsat for smitte siden du er så bange?? Ihvertfald får du lige en og så krydser jeg fingre for et positivt resultat ( altså negativt) ok ved ikke hvordan jeg skal skrive for det ikke skal lyde forkert, men håber testen er negativ

Nej det går jeg ikke udfra.. Men er så bange for det alligevel er sket

Anmeld

3. februar 2013

GUSO

Anonym skriver:

Nej det går jeg ikke udfra.. Men er så bange for det alligevel er sket

Ro på alt skal nok vise sig at være i skønneste orden til dig..

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Ro på alt skal nok vise sig at være i skønneste orden til dig..

Mange taak
Det håber jeg,

Anmeld

3. februar 2013

SaraL

er det i forbindelse med graviditet lægen har taget de prøver? For jeg mener, at lægen har pligt til at indkalde med det samme hvis man tester positiv for HIV, da man jo så skal i behandling straks, og ikke vente med at give svar til 2. Lægeundersøgelse.. 

Anmeld

3. februar 2013

baby012

Hvis du er positiv for HIV.. så kontakter lægen dig med det samme resultatet kommer  

bare rolig alle kvinder bliver testet ifb med graviditet 

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Sara Nielsen skriver:

er det i forbindelse med graviditet lægen har taget de prøver? For jeg mener, at lægen har pligt til at indkalde med det samme hvis man tester positiv for HIV, da man jo så skal i behandling straks, og ikke vente med at give svar til 2. Lægeundersøgelse.. 

Var til lægen i fredags hvor jeg fik taget de prøver. Og skal derop imorgen ellers var det tirsdag og have svar på dem..

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Hvis du er positiv for HIV.. så kontakter lægen dig med det samme resultatet kommer  

bare rolig alle kvinder bliver testet ifb med graviditet 

Var til lægen fredag hvor jeg fik taget prøven og har fået tid enten imorgen eller tirsdag for at få svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.