Kan man tillade sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Tænkte på, kan jeg godt tillade mig at sige, at hvis barnet ikke vender rigtigt så vil jeg ikke føde normalt?

Jeg tør simpelthen ikke, er skrækslagen, min mor sprækkede fra "hullet" og om til numse hullet da hun fødte mig.
Det og den historie gør at jeg absolut IKKE tør føde et barn med numsen ned af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker du hvis baby vender med numsen nedad??

Hvis ja, så vil du blive tilbudt vendings forsøg. Hvis det ik lykkes vil du blive tilbudt pks. Vh stine

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker du hvis baby vender med numsen nedad??

Hvis ja, så vil du blive tilbudt vendings forsøg. Hvis det ik lykkes vil du blive tilbudt pks. Vh stine

Ja, lige det jeg tænker på.

Okay, det beroliger da. For hvis barnet ikke kan vendes vil jeg ikke føde normalt, det tør jeg ikke.
Så hellere beholde babyen inde. Hehe, selvom det nok ikke duer.

Anmeld

3. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Ja, lige det jeg tænker på.

Okay, det beroliger da. For hvis barnet ikke kan vendes vil jeg ikke føde normalt, det tør jeg ikke.
Så hellere beholde babyen inde. Hehe, selvom det nok ikke duer.

Ja så behøver du ik bekymre dig. Held og lykke med graviditeten. Vh stine

Anmeld

3. februar 2013

GUSO

Hvis barnet vender forkert tror jeg ikke du får lov til at føde vaginalt medmindre du insisterer hvis det altså er første gang du skal føde.. Vender baby forkert??

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja så behøver du ik bekymre dig. Held og lykke med graviditeten. Vh stine

Mange tak.

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hvis barnet vender forkert tror jeg ikke du får lov til at føde vaginalt medmindre du insisterer hvis det altså er første gang du skal føde.. Vender baby forkert??

Nej, er ikke så langt henne. Men frygten sidder bare i maven, så tænkte jeg lige ville høre herinde så jeg kan sove trygt i nat.

Det er nr. 2, sidste gang vendte baby rigtigt.

Anmeld

3. februar 2013

GUSO

Anonym skriver:

Nej, er ikke så langt henne. Men frygten sidder bare i maven, så tænkte jeg lige ville høre herinde så jeg kan sove trygt i nat.

Det er nr. 2, sidste gang vendte baby rigtigt.

Ingen grund til at ligge søvnløs baby skal nok vende rigtigt når den tid kommer, og ellers skal du bare bede om Ks så skal du nok få det, det er jeg sikker på.. camilla

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Ingen grund til at ligge søvnløs baby skal nok vende rigtigt når den tid kommer, og ellers skal du bare bede om Ks så skal du nok få det, det er jeg sikker på.. camilla

Okay, mange tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.