Hej alle I skønne kvinder!
Nu har jeg fulgt med herinde i nogle dage og er blevet inspireret af mange forskellige indlæg. Men nu har jeg brug for jeres hjælp, gode råd og erfaring mht at rejse med baby!
Min søn er knap 9 mdr. og vi rejser snart 1 måned til Argentina for at være sammen med min mands familie. I området, hvor vi skal være, er der pt 35gr., hvilket er rigtig skønt, men hvad gør man mht sin baby? Jeg har købt uv-tøj (selvom jeg kan se, at der er delte meninger om dette, men jeg har valgt at anskaffe mig nogle dragter, trøjer og hatte med uv-beskyttelse) og tøj i bomuld samt solcreme med faktor 50. Men er det overhovedet forsvarligt at have en baby på kun 9 mdr med til stranden eller poolen, når der er SÅ varmt? Min mand vil gerne bade med ham ved stranden, men jeg er bare lidt nervøs for solen. Har nemlig set DMIs oversigt over uv-indeks og her ligger Argentina blandt andre i toppen og med "høj risiko".
Har I erfaringer med at have baby med til stranden/poolen i lande, hvor der er så markant varmere end i Danmark?
Er altså ikke fordi, at jeg er en overpylret mor, men jeg vil nødig have, at min søn bliver solskoldet eller forbrændt fordi vi ikke har passet godt nok på ham i solen... 
Og mht at rejse: har I erfaringer med lange flyveture med baby (vi rejser kl. 6 om morgenen og er først fremme til midnat) og ventetid i lufthavnen? Vi har fravalgt en babylift i flyet, da det betød, at vi ikke kunne sidde sammen (der er kun plads til én forældre ved liftene).
Håber ikke det blev for indviklet det hele 
Kh herfra... 
Anmeld