Miniput 7 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

Miss BananaHammock

Så gik endnu 2 uger og hold da op der sker meget. Inden for den sidste uge er han begyndt at have rigtig god øjenkontakt. Han smiler mange gange til os i løbet af dagen og pludre på livet løs. Han lytter og smiler når jeg synger for ham og nyder at få små mysser på fusserne og kinderne. Når han er oppe at hænge på skuldrene, løfter han sit hoved fri og holder det helt selv mens han kigger rundt. Stor stor dreng. :0)
Jeg har været på baby massage kursus og glæder mig til at gøre det til en del af den daglige kontakt pg hyggestund. Plus jeg at købt en bog med stimulerings"lege" og er bruger dem hver dag når lysten er der. Han nyder især hængekøjen hvor manden og jeg svinger ham i et lagen.
Prøver at sætte tiden i stå for med denne fart flytter han jo snart hjemme fra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er han bare kær! Og ja tiden flyver bare afsted, så det er godt du nyder det. Vh stine

Anmeld

2. februar 2013

pussekat

Miss BananaHammock skriver:

Så gik endnu 2 uger og hold da op der sker meget. Inden for den sidste uge er han begyndt at have rigtig god øjenkontakt. Han smiler mange gange til os i løbet af dagen og pludre på livet løs. Han lytter og smiler når jeg synger for ham og nyder at få små mysser på fusserne og kinderne. Når han er oppe at hænge på skuldrene, løfter han sit hoved fri og holder det helt selv mens han kigger rundt. Stor stor dreng. :0)
Jeg har været på baby massage kursus og glæder mig til at gøre det til en del af den daglige kontakt pg hyggestund. Plus jeg at købt en bog med stimulerings"lege" og er bruger dem hver dag når lysten er der. Han nyder især hængekøjen hvor manden og jeg svinger ham i et lagen.

hejsa
han er sød og ja før du se dig om er du farmor

Anmeld

2. februar 2013

nielsen80

Nurh glæder mig så meget til at se ham irl.

Anmeld

2. februar 2013

Putomanen

Skønt at han udvikler sig så fint, selvom det kan gå lidt for stærkt  

Han ser dejlig ud, og det lyder til at i får en masse dejlige stunder sammen med alle dine forberedelser 

Anmeld

3. februar 2013

Babydrøm

Miss BananaHammock skriver:

Hvor er han sød dejligt at høre

Anmeld

3. februar 2013

christina92

Det skulle vel aldrig være "leg med din baby" ??  Den bruger vi herhjemme og synes den er super.

Lyder rigtig fedt med det kursus! Det kunne jeg godt tænke mig

Han ser forresten rigtig sød ud, sikke stærkt det går med al hans kunnen.

Anmeld

3. februar 2013

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Hvor er han bare kær! Og ja tiden flyver bare afsted, så det er godt du nyder det. Vh stine

Tak ja prøver at nyde det så meget det er muligt.

Anmeld

3. februar 2013

Miss BananaHammock

pussekat skriver:

hejsa
han er sød og ja før du se dig om er du farmor

Puhh det var alligevel liiiiiige lidt ude i fremtiden med den title satser på at skulle være mor en eller to gange mere først

Anmeld

3. februar 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Nurh glæder mig så meget til at se ham irl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.