Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så gik endnu 2 uger og hold da op der sker meget. Inden for den sidste uge er han begyndt at have rigtig god øjenkontakt. Han smiler mange gange til os i løbet af dagen og pludre på livet løs. Han lytter og smiler når jeg synger for ham og nyder at få små mysser på fusserne og kinderne. Når han er oppe at hænge på skuldrene, løfter han sit hoved fri og holder det helt selv mens han kigger rundt. Stor stor dreng. :0)Jeg har været på baby massage kursus og glæder mig til at gøre det til en del af den daglige kontakt pg hyggestund. Plus jeg at købt en bog med stimulerings"lege" og er bruger dem hver dag når lysten er der. Han nyder især hængekøjen hvor manden og jeg svinger ham i et lagen.Prøver at sætte tiden i stå for med denne fart flytter han jo snart hjemme fra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han bare kær! Og ja tiden flyver bare afsted, så det er godt du nyder det. Vh stine
Miss BananaHammock skriver: Så gik endnu 2 uger og hold da op der sker meget. Inden for den sidste uge er han begyndt at have rigtig god øjenkontakt. Han smiler mange gange til os i løbet af dagen og pludre på livet løs. Han lytter og smiler når jeg synger for ham og nyder at få små mysser på fusserne og kinderne. Når han er oppe at hænge på skuldrene, løfter han sit hoved fri og holder det helt selv mens han kigger rundt. Stor stor dreng. :0)Jeg har været på baby massage kursus og glæder mig til at gøre det til en del af den daglige kontakt pg hyggestund. Plus jeg at købt en bog med stimulerings"lege" og er bruger dem hver dag når lysten er der. Han nyder især hængekøjen hvor manden og jeg svinger ham i et lagen.Prøver at sætte tiden i stå for med denne fart flytter han jo snart hjemme fra
Skønt at han udvikler sig så fint, selvom det kan gå lidt for stærkt
Han ser dejlig ud, og det lyder til at i får en masse dejlige stunder sammen med alle dine forberedelser
Hvor er han sød dejligt at høre
Det skulle vel aldrig være "leg med din baby" ?? Den bruger vi herhjemme og synes den er super.
Lyder rigtig fedt med det kursus! Det kunne jeg godt tænke mig
Han ser forresten rigtig sød ud, sikke stærkt det går med al hans kunnen.
StineW79 skriver: Hvor er han bare kær! Og ja tiden flyver bare afsted, så det er godt du nyder det. Vh stine
pussekat skriver: hejsahan er sød og ja før du se dig om er du farmor
hejsahan er sød og ja før du se dig om er du farmor
nielsen80 skriver: Nurh glæder mig så meget til at se ham irl.
Nurh glæder mig så meget til at se ham irl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128