I'm back

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

kriknu

Halløøøj tøser, det er jo efterhånden ved at være 100 år siden jeg sidst var herinde, meeeen som i nok kan regne ud, så har jeg jo selvfølgelig en rigtig god grund til det 

Som nogle af jer ved gik jeg og manden fra hinanden, huset blev sat til salg og jeg flyttede ind hos min søster, kort tid efter mistede jeg så den ene af tvillingerne, hvilket ikke just gjorde at jeg følte mit liv var noget værd mere. 

Jeg besluttede mig derfor for at holde en god lang pause herinde fra mens jeg ventede på en lejlighed og kom tilbage i en normal hverdag, nu er jeg så flyttet ind og er ved at være nogenlunde på plads, alt går som det skal med graviditeten, og jeg kunne for kort tid siden meddele familie og venner at jeg venter en lille dreng, en lille Storm Elliott! 

håber alt går som det skal med jer og jeres små 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

FrkZier

kriknu skriver:

Halløøøj tøser, det er jo efterhånden ved at være 100 år siden jeg sidst var herinde, meeeen som i nok kan regne ud, så har jeg jo selvfølgelig en rigtig god grund til det 

Som nogle af jer ved gik jeg og manden fra hinanden, huset blev sat til salg og jeg flyttede ind hos min søster, kort tid efter mistede jeg så den ene af tvillingerne, hvilket ikke just gjorde at jeg følte mit liv var noget værd mere. 

Jeg besluttede mig derfor for at holde en god lang pause herinde fra mens jeg ventede på en lejlighed og kom tilbage i en normal hverdag, nu er jeg så flyttet ind og er ved at være nogenlunde på plads, alt går som det skal med graviditeten, og jeg kunne for kort tid siden meddele familie og venner at jeg venter en lille dreng, en lille Storm Elliott! 

håber alt går som det skal med jer og jeres små 

velkommen tilbage

dejligt at høre at du er ved at være oven på igen!

Anmeld

2. februar 2013

kriknu

FrkZier skriver:

velkommen tilbage

dejligt at høre at du er ved at være oven på igen!

Det hjælper i hvert fald helt sikkert på det  Men der er jo selvfølgelig noget mindre plads at gøre godt med her i lejligheden end i huset 

Anmeld

2. februar 2013

FrkZier

kriknu skriver:

Det hjælper i hvert fald helt sikkert på det  Men der er jo selvfølgelig noget mindre plads at gøre godt med her i lejligheden end i huset 

ja sådan er det jo ofte hehe.

hvor stor/lille lejlighed har du fået?

Anmeld

2. februar 2013

kriknu

FrkZier skriver:

ja sådan er det jo ofte hehe.

hvor stor/lille lejlighed har du fået?

84kvm 

Anmeld

2. februar 2013

FrkZier

kriknu skriver:

84kvm 

åh det skuda en stor lejlighed så :p (hvis man ikke sammenligner med et hus)

Anmeld

2. februar 2013

kriknu

FrkZier skriver:

åh det skuda en stor lejlighed så :p (hvis man ikke sammenligner med et hus)

jeg klager heller ikke, men jeg savner nu godt nok at kunne have et af de der kæmpe skab med skydedøre uden at over halvdelen af pladsen forsvinder, men man må jo bare lære at tilpasse sig :-)

er heldigvis så heldig at have fået have med overdækket terasse med, perfekt til barnevogn! 

Anmeld

2. februar 2013

FrkZier

kriknu skriver:

jeg klager heller ikke, men jeg savner nu godt nok at kunne have et af de der kæmpe skab med skydedøre uden at over halvdelen af pladsen forsvinder, men man må jo bare lære at tilpasse sig :-)

er heldigvis så heldig at have fået have med overdækket terasse med, perfekt til barnevogn! 

ja man bliver hurtig forvant

jeg hader generelt bare at bo i lejlighed, glæder mig til den dag vi får rod til en hus, så vi kan få en lille have osv!

ih hvor lækkert

Anmeld

2. februar 2013

kriknu

FrkZier skriver:

ja man bliver hurtig forvant

jeg hader generelt bare at bo i lejlighed, glæder mig til den dag vi får rod til en hus, så vi kan få en lille have osv!

ih hvor lækkert

arrh, mon ikke man kan finde en lejlighed du kan lide, jeg fandt en forleden i indre KBH som jeg bare blev helt forelsket i men jeg ligger ikke inde med så mange penge 

Anmeld

2. februar 2013

FrkZier

kriknu skriver:

arrh, mon ikke man kan finde en lejlighed du kan lide, jeg fandt en forleden i indre KBH som jeg bare blev helt forelsket i men jeg ligger ikke inde med så mange penge 

nej, fordi det har ikke noget at gøre med hvordan lejligheden ser ud - jeg kan ikke lide at bo i lejlihed, jeg er opvokset i hus og sådan har jeg det bedst, hader at kunne høre naboerne gå rundt og at man skal overveje hvornår man gør hvad osv..

man kan få rigtig mange flotte lejligheder, men det er i min verden kun en midlertidig løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.