Hjælp! :( ny barnevogn udenfor året rundt? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

Er er nogen af jer som har jeres barnevogn stående udenfor ALTID?
Bliver den ikke kold, klamt, fugtig og grim?

Åh vi skal have en Emmaljunga Double Monkey og den er for stor til at komme ind i barnevogns rummet. På trods af den kun er 79cm bred.
Synes bare at det er så ærgerligt at købe så fin en vogn som altid skal stå på gaden - vi bor på 2. sal..

Har i nogen ideer til en løsning?

Vores står i vores skur hvor der faktisk er en okay temp. Men alligevel er begge blevet jordslået , og vi blir nød til at tage madrassen med ind hver gang nu det er vinter ..

Nu køber vi så en ny og den kommer indenfor og stå . Selvom vi ikke har vildt meget plads  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

spj

Jeg ville bestemt ikke lade den stå uden for. Vi havde vores barnevogn stående ude i starten fordi vi ikke vidste der var et barnevognsrum og selvom vi havde to regnslag på den var der alligevel kommet vand ind i den en gang. Det var så heldigvis sommer, så jeg fik den tørret godt igennem så der ikke skete noget ved det. Men det er jo ikke sundt for baby at ligge i en fugtig vogn og hvis det er altid den står ude tørre den jo aldrig.

Min veninde har denne vogn

http://www.arvingen.dk/tvillingevogn/donkey/bugabo o-donkey-duo-sort-base/

Den er dyr med super smart fordi den kan foldes ind så den bliver til en enkelt vogn og dermed nemt kan komme ind af døren.

Ellers kan du så ikke lade vognen stå ude når du kommer alene hjem med børnene også kan farmand måske tage den ind når han kommer hjem?

Anmeld

2. februar 2013

spj

Jeg ville bestemt ikke lade den stå uden for. Vi havde vores barnevogn stående ude i starten fordi vi ikke vidste der var et barnevognsrum og selvom vi havde to regnslag på den var der alligevel kommet vand ind i den en gang. Det var så heldigvis sommer, så jeg fik den tørret godt igennem så der ikke skete noget ved det. Men det er jo ikke sundt for baby at ligge i en fugtig vogn og hvis det er altid den står ude tørre den jo aldrig.

Min veninde har denne vogn

http://www.arvingen.dk/tvillingevogn/donkey/bugabo o-donkey-duo-sort-base/

Den er dyr med super smart fordi den kan foldes ind så den bliver til en enkelt vogn og dermed nemt kan komme ind af døren.

Ellers kan du så ikke lade vognen stå ude når du kommer alene hjem med børnene også kan farmand måske tage den ind når han kommer hjem?

Anmeld

2. februar 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Er er nogen af jer som har jeres barnevogn stående udenfor ALTID?
Bliver den ikke kold, klamt, fugtig og grim?

Åh vi skal have en Emmaljunga Double Monkey og den er for stor til at komme ind i barnevogns rummet. På trods af den kun er 79cm bred.
Synes bare at det er så ærgerligt at købe så fin en vogn som altid skal stå på gaden - vi bor på 2. sal..

Har i nogen ideer til en løsning?

Ja, vores står ude altid, men under halvtag. Hvis den skal stå ude uden halvtag, så ville jeg finde ud af noget med en presenning hvis jeg var jer.

Anmeld

3. februar 2013

TbCp

Hvad med sådan en barnevognsgarage? Et kæmpe regnslag som trækkes hele vejen ud over vognen. Der er ikke åbninger som epn et alm regnslag. 

Anmeld

3. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Prøv at kigge på Phil and Rede vogne, de fylder i længden ikke bredden.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.