erfaringer med køb af barnevogn i tyskland????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.075 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

piap

Er der nogen der har købt barnevogn i tyskland ? synes godt nok der er mange penge og spare ved at købe der ned!! så kom gerne med jeres tips og erfaringer og råd til hvad men skal købe og hvor man skal købe og hvad man skal holde sig fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

JustMe

Vi har købt klapvogn (der kan laves om til barnevogn) i Tyskland. Jeg fandt de billigste sider, tjekkede at de sendte til DK og tjekkede så deres omdømme på www.trustpilot.de

Anmeld

2. februar 2013

piap

JustMe skriver:

Vi har købt klapvogn (der kan laves om til barnevogn) i Tyskland. Jeg fandt de billigste sider, tjekkede at de sendte til DK og tjekkede så deres omdømme på www.trustpilot.de

hvad hedder jeres klapvogn? og er I tilfreds med kvaliteten af den ?

Anmeld

2. februar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, vi købte en ABC Cobra combivogn i tyskland. Vi sparede omkring 1500 inkl. forsendelse. Forsendelsen kostede kun 75 kr. så ikke mere end en alm. pakke hos post danmark

www.babyartikel.de

Hvis man har en side åben til google translate og een åben til en valutaomregner så er det rimelig nemt at geberde sig på de udenlandske sider. Jeg var også inde på et par stykker der var danskejede, men de var dyrere.

Anmeld

5. februar 2013

JustMe

Vi købte hos www.foryourbaby.de og klapvognen er en ABC Design Turbo 6S. Vi købte den med dobbelte forhjul, men da de er lidt store, kan de godt være lidt klodsede, når de er i drejelig tilstand, og de kan godt virke lidt løse i det. Lidt mindre hjul havde været at foretrække. Derudover skal hjulene låses, hvis man skal gå/løbe til bussen

Men til prisen er det rigtig meget klapvogn for pengene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.