Må jeg være med her ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

2babygirls

Vores baby ville heller være et februar barn, som hendes mor jo forudså.

Er idag 40+6 og ingen tegn på fødsel endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Alanda

Baby2påvej skriver:

Vores baby ville heller være et februar barn, som hendes mor jo forudså.

Er idag 40+6 og ingen tegn på fødsel endnu

aeae  selvf må du være med i vores gruppe . jeg er nu gået en dag over tid og er enlig glad for der ingen baby er der skal passes når jeg selv ligger syg . har monster mange smerter i maven oppe ved ribbenene . og lagt med influenza hele weekenden .

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

Alanda skriver:

aeae  selvf må du være med i vores gruppe . jeg er nu gået en dag over tid og er enlig glad for der ingen baby er der skal passes når jeg selv ligger syg . har monster mange smerter i maven oppe ved ribbenene . og lagt med influenza hele weekenden .

Puha, kan jeg godt forstå.

Væltede på glat asfald da jeg var 39+2 og bed hul i læben og begge knæ var sorte af blå mærker så der ønskede jeg heller ingen baby.

Anmeld

3. februar 2013

emma7

Jeg gik også over termin og i dag 40+5. På tirsdag skal jeg til undersøgelse. Nu er jeg nervøs, at jeg blive sat i gang.

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

emma7 skriver:

Jeg gik også over termin og i dag 40+5. På tirsdag skal jeg til undersøgelse. Nu er jeg nervøs, at jeg blive sat i gang.

åhhh fortæl mig endelig hvad der sker.. Skal ringe derind tirsdag og regner med undersøgelse og scanning onsdag...

Har heller ikke lyst til at skulle sættes igang håber hun kommer af sig selv

Anmeld

3. februar 2013

emma7

Baby2påvej skriver:

åhhh fortæl mig endelig hvad der sker.. Skal ringe derind tirsdag og regner med undersøgelse og scanning onsdag...

Har heller ikke lyst til at skulle sættes igang håber hun kommer af sig selv

Det skal jeg nok  Jeg tror at min slimproppen er gået, der er sket 2 gange i denne uge. Håber det er tegn på snarlig fødsel.

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

emma7 skriver:

Det skal jeg nok  Jeg tror at min slimproppen er gået, der er sket 2 gange i denne uge. Håber det er tegn på snarlig fødsel.

jeg for dig!!!

Ved min første fødsel gik slimproppen den eftermiddag hvor mine veer var gået stille og roligt igang, og fødte dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.