BRIO sense barnevogn - erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.809 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

Snehund

Hej derude.

Vi har i den forløbne uge bestilt en BRIO sense med hårde dæk. Er der nogen der har erfaringer med denne vogn? Der er meget få anmeldelserat finde.

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

pcoramt

Snehund skriver:

Hej derude.

Vi har i den forløbne uge bestilt en BRIO sense med hårde dæk. Er der nogen der har erfaringer med denne vogn? Der er meget få anmeldelserat finde.

På forhånd tak!

Jeg har en veninde der har den, hun er desværre meget ked af den.. Efter 6 måneder begyndte den at ruste (meget) den knirker forfærdelig. Hun synes også den er lidt hård at kører med efter et stykke tid. Men jeg tror alt er en smagssag

Anmeld

18. februar 2013

Snehund

pcoramt skriver:

Jeg har en veninde der har den, hun er desværre meget ked af den.. Efter 6 måneder begyndte den at ruste (meget) den knirker forfærdelig. Hun synes også den er lidt hård at kører med efter et stykke tid. Men jeg tror alt er en smagssag

Tak for din fortælling! Hmm det er anden gang på en uge at jeg hører dårligt om Brio. Måske vi skal genoverveje?!

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

Jeg kender ikke den du skriver om, men jeg har to hold venner der har den der hedder go, tror jeg nok, og de er meget glade for den! Det ene hold bruger den til barn nr. 2 nu!

Men har dog også en anden bekendt, der havde en af de andre, og den rustedede rigtig meget! Den blev heller ikke passet specielt godt, men den kunne i hvert fald ikke holde til mere end et barn! Der ud over, havde hun på et tidspunkt en indkøbskurv stående på den med to liter mælk i, og så tippede den, så der skal ikke så meget til, den model kan jeg dog ikke finde på hjemmesiden, så måske de ikke har den mere... Men den var lidt i stil med den, du har valgt, så det skal du i hvert fald lige vide

Så det kommer nok lidt an på modellen man vælger...

Anmeld

19. februar 2013

pcoramt

Snehund skriver:

Tak for din fortælling! Hmm det er anden gang på en uge at jeg hører dårligt om Brio. Måske vi skal genoverveje?!

jeg har faktisk en anden veninde, som jeg ikke har snakket med et stykke tid, vi snakkede om det, kun har også en brio.. stellet knækkede efter ca 6 måneder! hun sendte den dog ind og fik selfølgelig en helt ny, men måtte pænt vente uden en barnevogn i 3 uger.. jeg må nok inderømme at jeg er mere i emmaljunga eller odder.. vi ved dog ikke hvad vi selv vælger i nu, da vi venter tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.